تیم ملی فوتبال چین بعد از تیم ملی ایران برای برگزاری دیدار امروز به ورزشگاه ‌آزادی رسید.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در حالی که یک ساعت دیگر بین دیدار تیم‌های ایران و چین از سری رقابت‌های جام جهانی ‌باقی مانده، ورزشگاه قسمتی که برای چینی‌ها در نظر گرفته شده مملو از جمعیت است و هواداران با پخش آهنگ شاد تیم ملی را تشویق می‌کنند. ضمن اینکه در جایگاه چینی‌ها نیز هزار هوادار این کشور با پرچم‌های قرمز این کشور و پیراهن قرمز حضور دارند.

 

* قبل از آغاز بازی چمن ورزشگاه به سبک بازی‌های خارجی آب‌پاشی شد و این در حالی است که این کار قبل از آغاز بازی‌های لیگ مرسوم نیست.

 

* با پر شدن ورزشگاه هواداران موج مکزیکی به راه انداختند ضمن اینکه دو طرف هواداران چین و بالای سر آْنها در طبقه دوم خالی نگه داشته شده است.

 

* هدایت ممبینی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال همراه با داوران سنگاپوری به ورزشگاه آمد که در ادامه داوران با لباس رسمی از زمین دیدن کردند.

 

* امروز تیم ملی بازی دارد و اثری از پرچم‌های رنگی آبی و قرمز نیست. با این حال نکته جالب اینکه قسمت هواداران استقلال در ورزشگاه امروز زودتر از قسمت پرسپولیسی‌ها پر شد.

 

* در قسمت جایگاه 8 درگیری مختصری بین پلیس و تماشاگران انجام شد که یکی از تماشاگران به شدت مورد ضرب و شتم پلیس قرار گرفت.

 

* پرچم یا ابوالفضل در دست هواداران دیده می‌شود ضمن اینکه حداقل نیمی از ورزشگاه امروز با پیراهن غیر از سفید به ورزشگاه ‌آمدند.

 

* با ورود تیم ملی به ورزشگاه کی‌روش با تیپ همیشگی خود و با همان کروات قرمزرنگ از اتوبوس پیاده شده و هدفون علیرضا جهانبخش که پرچم ایران بر روی آن بود نیز جالب توجه بود.

 

* اتوبوس چین بعد از ایران به ورزشگاه آزادی رسیده و بازیکنان این تیم همزمان با سه بازیکن ایران یعنی آزمون، انصاری و پورقاز وارد زمین چمن شده و برای آشنایی با شرایط جوی ورزشگاه به قدم زدن پرداختند.

 

*عده‌ای از هواداران به شادی به سبک محلی پرداختند.

 

منبع: فارس