برد حاشیه‌ای فدرر در رولان گاروس
ر‌قابت‌های تنیس رولان‌گاروس با برد حاشیه‌ای فدرر آغاز شد.

در مهم‌تر‌ین مسابقات دور نخست تنیس آزاد فرانسه "روجر فدرر"(Roger Federer) توانست با نتیجه‌ سه بر صفر حریف خود "آلخاندرو مایا" از کلمبیا را شکست دهد. این مسابقه در سه‌ ست با نتایج 3 – 6، 3 – 6 و 4 – 6 به پایان رسید.

در جریان این مسابقه یکی از هو‌اد‌ا‌ران "فدکس" وارد زمین مسابقه شد و درخواست گرفتن عکس سلفی با "فدرر" را داشت. ماموران امنیتی بعد از این اتفاق او را از زمین بیرون کردند.

"فدرر" در این باره گفت: از این مساله راضی نیستم. این اتفاق دیروز در زمان تمرین نیز افتاد. او تنها یک بچه بود اما بعد از آن سه بچه دیگر نیز وارد زمین شدند. امروز نیز در زمین مسابقه این اتفاق افتاد؛ جایی که فکر می‌کنم کسی نمی‌تواند واردش شود. در فینال سال 2009 نیز این اتفاق برای من افتاد. بنا‌بر‌این فکر می‌کنم که باید اقدامی در این رابطه صورت گیرد. معمولا تنها از طرف خودم صحبت می‌کنم اما این بار فکر می‌کنم که موقعیت به گونه‌ای است که باید از سوی همه تنیس‌بازان صحبت کنم. زمین بازی جایی است که ما کارمان را در آن انجام می‌دهیم و باید در آنجا احساس امنیت کنیم. بنا‌بر‌این از این اتفاقات راضی نیستم. ما باید مطمئن باشیم که زمین امن است و مردم مثل پیاده‌رو از آنجا رد نمی‌شوند.

در مسابقه مهم دیگر "کی نیشیکوری" از ژاپن توانست با نتیجه‌ سه بر صفر حریف خود "پل هنری متیو" را شکست دهد. سه ست این مسابقه با نتایج 3 – 6، 5 – 7 و یک – 6 به پایان رسید. "نیشیکوری" فصل خوبی را پشت سر گذاشته و ماه گذشته نیز در مسابقات بارسلونا قهرمان شد.

"استانیسلاس واورنیکا" نیز در بازی خود مقابل "مارسل ایلهان" از ترکیه توانست با نتیجه‌ سه بر صفر پیروز میدان باشد. نتایج سه ست این مسابقه به ترتیب 3 – 6، 2 – 6 و 3 – 6 بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir