پیروزی دوباره والیبال لهستان برابر روسیه در لیگ جهانی والیبال
تیم‌های لهستان و برزیل به سختی توانستند برابر حریفانشان در لیگ جهانی والیبال به پیروزی برسند.

در ادامه رقابت‌های لیگ جهانی والیبال، لهستان و روسیه دو تیم همگروه ایران، دومین دیدار خودشان را برگزار کردند که مانند دیدار رفت، لهستان قهرمان جهان با نتیجه نزدیک 3-2 به پیروزی رسید.

لهستان که بازی اول را مقتدرانه و با حساب 3 بر صفر از حریف صاحب نام خود روسیه برده بود، بازی دوم را بسیار مسلط آغاز کرد و در ست اول با نتیجه 25 بر 19 برنده شد. روس‌ها در ست دوم شرایط را کاملا تغییر دادند و با ارایه یک بازی هوشیارانه موفق شدند پایاپای حریف جلو آمده و در نهایت پس از چهار ست بالاخره اولین ست را از لهستان گرفت.

روسیه در ست سوم نمایش بهتری ارایه کرد و موفق شد با نتیجه 25 بر 20 از سد لهستان بگذرد. لهستان که با واگذار کردن دو ست متوالی خطر را احساس کرده بود، در ست چهارم بسیار خوب ظاهر شد و از همان ابتدا با ایجاد یک فاصله امتیازی مناسب و ایجاد یک حاشیه امنیت خوب موفق شد این ست را با حساب 25 بر 19 پیروز شده و بازی را به ست پنجم بکشاند.

در ست پنجم نیز لهستان با نتیجه 18 بر 16 به برتری رسید تا 2 امتیاز از این دیدار خانگی کسب کند. در اولین دیدار بین دو تیم برزیل و صربستان از گروه اول، برزیل توانست با نتیجه 3 بر 2 صربستان، را شکست دهد.

تیم والیبال ایران نیز بامداد فردا (یکشنبه) در اولین دیدار خود در سالن دانشگاه لس آنجلس برابر آمریکا دیدار خواهد کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir