حاشیه های دیدار والیبال ایران و لهستان در لیگ جهانی 2015
تیم های والیبال ایران و لهستان در چارچوب لیگ جهانی از ساعت 21 جمعه (امروز) مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با حواشی جالبی همراه بود.

بازی امشب ایران و لهستان از جنبه های متفاوتی دارای اهمیت است. زیرا تا حد زیادی سرنوشت تیم های صعود کننده را مشخص می کند و سرنوشت ایران کاملا در دستان خودش است. ملی پوشان ایران با یک بازی پرقدرت و خوب به همراه غیرت ایرانی توانستند 3 بر 2 پیروز این دیدار شوند.

حاشیه های والیبال ایران و لهستان:

* دو ساعت به آغاز بازی باقی مانده است و 13 هزار هوادار تیم ملی والیبال ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی، بیشتر از ظرفیت حضور دارند.

* تماشاگران بسیاری پشت درب های بسته مانده اند و ازدحام زیادی را مقابل درهای ورودی ایجاد کرده اند.

* در یک کار تبلیغاتی توسط یکی از تولید کنندگان ورزشی ایرانی، پیراهن های تیم ملی والیبال ایران توسط وسیله ای به سمت تماشاگران پرتاب می شد.

* مهدی حب درویش با در دست داشتن دو پرچم ایران دورتادور سالن 12 هزار نفری آزادی را روپایی زد و حرکات نماشی با توپ انجام داد.

* تعداد بسیار زیادی از هنرمندان و بازیگران سینما به ورزشگاه آزادی آمده اند تا دیدار والیبال ایران و لهستان را از نزدیک تماشا کنند.

* یک ساعت به آغاز دیدار والیبال ایران و لهستان باقی مانده است و آهنگ هایی برای تماشاگران در سالن 12 هزار نفری آزادی پخش می شود.

* تعدادی از هواداران لهستانی وارد ورزشگاه آزادی شدند که هواداران ایرانی با سوت های خود نسبت به حضور آن ها واکنش نشان دادند.

* تماشاگران لهستانی پرچم کشورشان را تکان می دادند که 12 هزار هوادار ایرانی به این حرکت واکنش نشان دادند و همه باهم یکصدا شعار "ایران ایران" سر می دادند.

* هنگام ورود ملی پوشان والیبال ایران به زمین برای گرم کردن، تماشاگران به شدت آن ها را تشویق کردند.

* زمانی که بازیکنان لهستان برای گرم کردن وارد زمین شدند هواداران ایرانی نسبت به ورود آن ها واکنش نشان دادند اما بازیکنان لهستان با آرامش خاصی وارد زمین شدند و نشان دادند که این جو برای آن ها عادی است.

* در حین گرم کردن بازیکنان والیبال ایران، تماشاگران تک تک ملی پوشان ایران را تشویق می کردند.

* روزبه نعمت اللهی خواننده کشورمان قبل از آغاز بازی آهنگی را برای حاضران در سالن 12 هزار نفری آزادی اجرا کرد.

* هدایتی، بهنام محمودی، داورزنی و نصرالله سجادی در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* تماشاگران با غیرت ایرانی جو بسیار سنگینی را برای لهستانی ها ایجاد کرده اند طوری که بازیکنان لهستان در زدن ضربات آخر و سرویس تمرکز لازم را ندارند و امتیاز از دست می دهند.

* ناظر فدراسیون جهانی والیبال به نیمکت لهستان تذکری را داد که نیمکت نشینان لهستانی نسبت به این تذکر واکنش خوبی نشان ندادند و به ناظر فدراسیون جهانی اعتراض می کردند.

* پس از باخت ایران در دو ست پیاپی، حسینی مجری تلویزیون سعی می کرد تا به تماشاگران روحیه بدهد و آن ها را به تشویق تیم ملی والیبال ایران دعوت می کرد.

* جو ست پنجم را تماشاگران ایرانی برای لهستانی ها سنگین کرده بودند و اجازه تمرکز کردن را به آن ها نمی دادند. همین امر باعث شد تا سرمربی لهستان اعتراض های بی موردی را داشته باشد و در بازی وقفه ایجاد کند اما هواداران ایرانی همچنان به تشویق های خودشان ادامه می دادند و جو را سنگین و سنگین تر می کردند.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی