حاشیه های دیدار دوم والیبال ایران و لهستان در لیگ جهانی 2015
دیدار دوم والیبال ایران و لهستان در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد که این دیدار با حواشی جالبی همراه بود.

شکست دادن لهستانی ها در بازی نخست در تهران کاری سخت، اما شدنی بود. ملی پوشان والیبال ایران که از دو بازی رفت با لهستان یک امتیاز گرفته بودند این بار در تهران سه بر دو آن ها را شکست دادند تا نشان بدهند که می شود هر ناممکنی را ممکن کرد اما در دیدار دوم لهستانی ها بدون توجه به جو ورزشگاه آزادی توانستند با یک بازی برتر سه بر یک ایران را شکست دهند و پیروز این دیدار شوند.

حاشیه های دیدار دوم والیبال ایران و لهستان:

* آهنگ هایی برای حاضران در سالن 12 هزار نفری آزادی پخش می شود که باعث ایجاد شور و شوق در میان تماشاگران شد.

* تماشاگران در حین پخش آهنگ ها در ورزشگاه آزادی، با فلش گوشی های خود سالن 12 هزار نفری آزادی را نورانی کردند.

* دو ساعت به آغاز بازی باقی مانده است و سالن آزادی توسط هواداران با غیرت ایرانی کاملا پر شده است.

* همانند بازی های گذشته تعداد زیادی از هنرمندان و بازیگران کشورمان به سالن 12 هزار نفری آزادی آمده اند تا دومین دیدار والیبال ایران و لهستان را از نزدیک تماشا کنند.

* مهدی طارمی و سردار آزمون دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* سرود "ای ایران" در سالن 12 هزار نفری آزادی پخش شد و تماشاگران هماهنگ و یکصدا این سرود را همراهی می کردند و در اقدامی جالب قسمت هایی از این سرود قطع می شد و هواداران ایرانی به زیبایی سرود را ادامه می دادند.

* ملی پوشان والیبال ایران در هنگام ورود به داخل زمین برای گرم کردن، به شدت مورد تشویق 12 هزار هوادار ایرانی قرار گرفتند.

* بازیکنان لهستان هنگامی که وارد زمین شدند تا بدن های خود را گرم کنند با واکنش هواداران ایرانی مواجه شدند و در مقابل لهستانی ها با آرامش خاصی حلقه اتحاد زدند و مقداری هم با توپ والیبال، فوتبال بازی کردند!

* جانباز پرسپولیسی به سمت جایگاهی که بازیگران و ورزشکاران بودند رفت و از مهدی طارمی خواست تا به کشورهای عربی نرود و در پرسپولیس بماند. او همچنین با محسن افشانی و طارمی سلفی گرفت.

* گروه سون با اجرای آهنگ "دوست دارم" باعث ایجاد شور و شوق در میان حاضران در سالن 12 هزار نفری آزادی شدند. تماشاگران هم قسمت هایی از آهنگ را همخوانی می کردند و با فلش گوشی های خود ورزشگاه را نورانی تر کردند.

* هنگام معرفی بازیکنان والیبال ایران، هرکدام از آن ها که وارد زمین می شدند به سمت تماشاگران یک توپ امضا شده پرتاب می کردند.

* گوینده ورزشگاه در ابتدای ست اول از تماشاگران خواست تا فلش موبایل های خود را خاموش کنند.

* هواداران ایرانی از همان ابتدا خیلی خوب ملی پوشان ایران را تشویق می کردند و جو سنگین تری را نسبت به بازی قبل برای لهستانی ها ایجاد کردند.

* محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* ست دوم دیدار والیبال ایران و لهستان در نتیجه 13 بر 11 بود که داور امتیاز 14 را به لهستان داد و همین امر باعث شد تا درگیری لفظی بین موسوی و بازیکنان لهستان به وجود بیاید.

* "کوبیاک"(Kubiak) پس از پایان ست دوم هنگامی که به رختکن می رفت با حرکت دست های خود باعث تحریک تماشاگران ایرانی شد.

* حسینی مجری تلویزیون از ست دوم به بعد تماشاگران را در تشویق کردن هدایت می کرد.

* پس از باخت والیبال ایران، تماشاگران بازیکنان ایران را تشویق کردند و از تلاش آن ها در این دیدار تشکر کردند.

* بازیکنان لهستان پس از پیروزی به رقص و پایکوبی در داخل زمین پرداختند که با واکنش هواداران ایرانی همراه بود.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی