سرمربی والیبال روسیه: این پیروزی را مدیون موزرسکی هستیم
سرمربی والیبال روسیه گفت: در هر تیمی یک بازیکن خوب بازی می کند و یک بازیکن بد اما مهم این است که تیم به پیروزی رسید ولی ما اصل پیروزی را مدیون موزرسکی هستیم.

'کلیمکین' سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: ما این را درک کردیم که پس از شکست آمریکا مقابل لهستان تیم ایران هیچ امید و انگیزه ای برای صعود ندارد و این را هم احتمال دادیم که بازیکنان ایران روحیه ای که در بازی دیروز داشتند در بازی امروز نخواهند داشت به دلیل اینکه امیدی برای به مرحله بعد رفتن را نداشتند. ما همین موضوع را به بازیکنان خود گفتیم. به همین دلیل امروز با خیالی آسوده به مصاف تیم ایران رفتیم و خیلی راحت توانستیم به اهدافی که به بازیکنان تیم مان گفته بودیم دست پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: از عواملی که به صورت تمام و کمال شرایط را برای ما فراهم نمودند سپاسگزارم. ما از نتیجه ای که در این بازی بدست آوردیم راضی و خشنود هستیم. از بازی موزرسکی(Muserskiy) راضی بودم. پست اصلی این بازیکن سرعتی زن می باشد و دیروز برای اولین بار به عنوان پشت خط زن بازی کرد و یک نوع تمرین برایش محسوب می شد ولی امروز از عهده کاری که به او محول شده بود برآمد و من از او رضایت دارم.

در هر تیمی یک بازیکن خوب بازی می کند و یک بازیکن بد اما مهم این است که تیم به پیروزی رسید ولی ما اصل پیروزی را مدیون موزرسکی هستیم. در این لیگ به دلیل آسیب دیدگی شش تن از بازیکنان مان، تیم دچار افت شده بود و در جام جهانی شما قطعا شاهد حضور تیم دیگری خواهید بود. بین بازیکنان و سرمربی سابق اختلاف خاصی وجود نداشت و تصمیم فدراسیون به جا به جایی و ایجاد تغییر بود و برای ما جام جهانی مهم است و لیگ جهانی یک نوع آماده سازی برای جام جهانی می‌باشد. ما تمام نیروی مان را برای جام جهانی گذاشته ایم.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ