وزارت ورزش و کمیته المپیک به تیم والیبال نوجوانان تبریک گفتند
وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با ارسال پیام هایی کسب مقام سومی تیم ملی والیبال نوجوانان در مسابقات جهانی را تبریک گفتند.

در پی کسب مقام سومی رقابت های جهانی آرژانتین توسط نوجوانان والیبالیست ایران، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این موفقیت را تبریک گفتند.

متن پیام وزارت ورزش به شرح زیر است:

موفقیت نوجوانان ایران در آوردگاه معتبر رقابت های جهانی والیبال در آرژانتین و قرار گرفتن بر سکوی سوم جهان نوید روزهای روشن تر و پر افتخارتری برای فرزندان این مرز و بوم دارد.

در بخش دیگری از پیام تبریک وزارت ورزش و جوانان آمده است: موفقیت اصلی نوجوانان والیبال ایران را انشاالله در المپیک 2020 شاهد خواهیم بود.

کمیته ملی المپیک هم طی پیامی موفقت تیم ملی والیبال نوجوانان در رقابت های قهرمانی جهان و کسب مدال برنز این رقابت ها را تبریک گفت.

در پیام کمیته ملی المپیک آمده است:

کسب مدال برنز توسط نمایندگان کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان بدون تردید می تواند سرآغازی برای موفقیت این رشته که در رده های بالاتر آن ما شاهد موفقیت های چشمگیری بوده ایم، باشد و نوید روزهای خوشی را برای آینده به همراه داشته باشد.

قطعا پشت سر گذاشتن تیم های قدرتمندی چون آمریکا، روسیه و برزیل در رقابت هایی که برترین های دنیا در آن حضور دارند کار ساده ای نیست و نوجوانان ما به حق ثابت کردند که توان ایستادن بر سکوهای بالاتر جهانی را دارند.

کمیته ملی المپیک ضمن تبریک این موفقیت و مدال ارزشمند به جامعه ورزش کشور و بخصوص خانواده والیبال، مسئولان فدراسیون، کادرفنی و قهرمانان آن، امیدوار است کسب عنوان سومی رقابت های قهرمانی جهان سر آغازی برای درخشش و موفقیت بیشتر این رشته در دیگر رقابت های برون مرزی باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir