صعود فدرر و ماری به دور چهارم تنیس آزاد آمریکا
اندی ماری در ادامه ر‌قا‌بت‌های تنیس آزاد آمریکا توانست با شکست دادن توماز بلوچی از برزیل به دور چهارم ر‌قا‌بت‌ها راه یابد.

مسابقه میان ماری(Andy Murray) و بلوچی(Bellucci) در سه ست انجام شد. نتایج این سه ست به ترتیب 6 – 3، 6 – 2 و 7 – 5 بود. ماری که در رده سوم برترین تنیس‌بازان جهان قرار دارد، در دور چهارم با کوین اندرسون(Kevin Anderson) از آفریقای جنوبی که در رده پانزدهم قرار دارد روبه‌رو خواهد شد.

ماری بعد از پیروزی در مقابل بلوچی گفت: شرایط بازی امروز بسیار بهتر بود. زیاد نفس کم نیاوردم. در دوره‌های اول شرایط سخت‌تر بود و ممکن است دوباره هم شرایط بد شود و فکر می‌کنم به نسبت کل سال شرایط از همیشه سخت‌تر است. برد در دوره‌های اول به خصوص مسابقه دومم بسیار مهم بود. دیروز دو یا سه بار خوابیدم. امروز نیز قبل از مسابقه خوابیدم. امروز حالم بهتر است. احساس می‌کنم صدایم به حالت عادی برگشته. فکر می‌کنم خوب بازی کردم. سرعت سرویس‌ها کمی کمتر شده بود و این باعث شد که برگرداندن توپ آسان‌تر باشد. شروع این تورنمنت برای من خیلی سخت بود. امروز از روزهای گذشته کمی بهتر بازی کردم و احساس بهتری دارم.

در مسابقه مهم دیگر فدرر(Roger Federer) توانست حریف آلمانی خود کولشرایبر(Kohlschreiber) را با نتیجه‌ سه بر صفر شکست دهد. نتایج سه ست این مسابقه به ترتیب 6 – 3، 6 – 4 و 6 – 4 بود. فدرر در دور چهارم با 'جان ایزنر' از آمریکا مسابقه خواهد داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir