راهیابی جوکوویچ، فدرر و شاراپووا به دور چهارم اوپن استرالیا
در ادامه مسابقات تنیس اوپن استرالیا، جوکوویچ، فدرر و شاراپووا با پشت سر گذاشتن حریفان خود به دور چهارم راه یافتند.

کی نیشیکوری(Kei Nishikori) از ژاپن توانست در دور سوم حریف خود گارسیا لوپز(Garcia-Lopez) از اسپانیا را با نتیجه ٣ بر ١ شکست دهد. این مسابقه در چهار ست با نتایج ٧-٥، ٢-٦، ٦-٣، ٦-٤ به نفع نیشیکوری به پایان رسید. نیشیکوری در دور بعد با 'سونگا' از فرانسه رو به رو می شود.

ماریا شاراپووا(Maria Sharapova) نیز لوران دیویس(Davis) از آمریکا را با نتیجه ٢ بر ١ شکست داد. نتایج سه ست این مسابقه به ترتیب ٦-١، ٦-٧، ٦-٠ بود. شاراپووا در دور چهارم به مصاف 'بنچیچ' از سوییس می‌رود.

راجر فدرر(Roger Federer) صبح امروز (جمعه) توانست در دور سوم مسابقات تنیس اوپن استرالیا حریف خود دیمیترف گریگور(Dimitrov) از بلغارستان را شکست دهد و به دور چهارم این رقابت‌ها راه یابد. فدرر توانست در چهار ست با نتیجه ٣ بر یک گریگور را از پیش رو بردارد.

نتایج چهار ست این مسابقه به ترتیب ٦-٤، ٣-٦، ٦-١ و ٦-٤ بود. بدین ترتیب فدرر در دور چهارم با 'دیوید گوفین' از آلمان رو به رو می شود. این سیصدمین پیروزی فدرر در رقابت‌های گرنداسلم بود.

نواک جوکوویچ(Novak Djokovic) با نتیجه سه بر صفر آندریاس سپی(Seppi) را در دور سوم مسابقات اوپن استرالیا شکست داد. این بازی در سه ست با نتایج ٦-١، ٧-٥، ٧-٦ به پایان رسید. بدین ترتیب جوکوویچ در دور چهارم با ژیل سیمون(Gilles Simon) فرانسوی رو به رو می شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir