گاز تهران صدرنشین لیگ برتر والیبال بانوان شد
در دومین هفته از دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان تیم گاز و برق جدید فارس به مصاف هم رفتند که تیم گاز در پایان به پیروزی رسید.

نتیجه والیبال بانوان گاز تهران و برق جدید فارس:

به گزارش سیمرغ، هفته اول دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان یادواره 200 شهید والیبالیست، امروز(جمعه) در خانه والیبال برگزار شد. تیم گاز در این دیدار که یک ساعت و بیست دقیقه طول کشید و از حمایت تماشاگران اندک خود بهره می برد توانست در سه ست با امتیازهای(25-16، 25-20، 25-20) به برتری رسید تا دور برگشت را با پیروزی شروع کند. تیم گاز تهران با این پیروزی به صدر جدول بازگشت.

ست اول:

شروع ست اول با سرویس بازیکن خوب گاز تهران مهدیه خواجه کلایی آغاز شد. ولی در ابتدای شروع ست سرویس های خوب بازیکنان برق و اشتباهات فردی بازیکنان گاز باعث شد تا چندین امتیاز پیش بیفتند.

در ادامه با دفاع های روی تور فاطمه رشیدی و مهدیه خواجه کلایی و سرویس های خوب فرنوش شیخی امتیازات از دست رفته را جبران کردند. تایم اوت و تعویض های برق هم نتوانست جلوی بازی خوب مهسا صابری و بازیکنان گاز را بگیرد و ست اول با نتیجه 25 بر 16 به نفع گاز به پایان رسید.

ست دوم:

ست دوم را هر دو تیم با ارنج قبلی خود به میدان آمدند و پاس های پاسور گاز شبنم علی خانی و دفاع های بی نقص فرنوش شیخی همچنان عرصه را بر تیم حریف تنگ کرده بود تا در امتیاز 8 بر 6 به استراحت فنی اول بروند. سرویس های خوب بازیکنان گاز و بازی خوب روی تور مهدیه خواجه کلایی باعث شد تا تیم گاز در ست دوم هم با نتیجه 25 بر 20 به پیروزی برسد.

ست سوم:

در شروع ست سوم تیم برق بدون تغییر وارد زمین شد اما تیم گاز با آوردن بهاره نیازی تغییر کوچکی در تیم خود به وجود آورد. شروع ست سوم هجومی تر بود اما سرویس های خوب مهدیه خواجه کلایی و پاس های خوب شبنم علیخانی روی تور باعث شد تا اختلاف امتیاز بیشتر شود. در ست سوم نیز گاز به اولین وقت استراحت فنی دست یافت.

سرویس های خوب شبنم علی خانی و بازی های خوب مهدیه خواجه کلایی در اواسط ست سوم بازی را به نفع تیم گاز پیش برد تا مربی تیم برق مجبور به استفاده از تایم اوت در امتیاز 12 بر 9 شود. در ادامه بازی منسجم بازیکنان گاز در ست سوم باعث شد تا با امتیاز 25 بر 20 پیروز شوند. گاز تهران موفق شد با برتری 3 بر صفر برابر حریف خود به صدر جدول لیگ برتر والیبال بانوان بازگردد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ