سرمربی والیبال بانوان گاز تهران: بازی قشنگی نبود
سرمربی والیبال بانوان گاز تهران گفت: بازی قشنگی نبود. امروز ما بازی را سه بر صفر بردیم و تیم حریف هم در حد خود ظاهر نشد ما توقع بازی بهتری داشتیم چون در دور رفت بهتر بازی كردند.

به گزارش سیمرغ، در دومین هفته از دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان، تیم گاز و برق جدید فارس به مصاف هم رفتند که تیم گاز در پایان به پیروزی رسید. سیما صدیقی‎ سرمربی گاز تهران درباره این دیدار گفت: بازی قشنگی نبود. امروز ما بازی را سه بر صفر بردیم و تیم حریف هم در حد خود ظاهر نشد ما توقع بازی بهتری داشتیم چون در دور رفت بهتر بازی كردند.

من فكر می كردم بعد از سه ماه تمرین مكرر و در كنار هم جمع شدن، من توقع بازی بهتر داشتم ولی از تیم فارس عملا این اتفاق رخ نداد. وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه با توجه به قهرمانی در نیم فصل و در پیش رو داشتن دو بازی سخت در خانه وضعیت تیم را چگونه پیش بینی می كنید، گفت: هدف و برنامه ریزی ما برای حفظ این جایگاه در صدر جدول می باشد.

همچنین زهرا اكبرزاده مربی برق جدید فارس درباره این دیدار گفت: به نظر من بهتر از دور رفت بازی كردیم ولی اگر بازیكنان من خودشان را باور داشتند حتی قادر به گرفتن ست از تیم گاز بودیم.

 وی در ادامه گفت: نسبت به دور رفت صد درصد بهتر بودیم ولی ما می توانستیم ست بگیریم اما حیف شد. او با خنده درباره داوری گفت: داوری خالی از نقص نبود ولی در آخر خسته نباشند و از آن ها متشكرم.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ