گاز تهران قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شد
گاز تهران قهرمان زودهنگام لیگ برتر والیبال بانوان یادواره 200 شهید والیبال شد.

گزارش والیبال گاز تهران و ذوب آهن اصفهان:

به گزارش سیمرغ، تیم گاز تهران مقابل ذوب آهن اصفهان قرار گرفت و این دیدار را با امتیازهای 25- 16، 24-26، 26-14، 25-15 به پایان رساند تا قهرمان زودهنگام این دوره مسابقات شود. در این دیدار چهره های سرشناس والیبال بانوان و نایب رئیس فدراسیون والیبال زهره میرسپاسی حضور داشتند.

ست اول:

شروع بازی با سرویس بازیکنان ذوب آهن آغاز شد. فرانک بابلیان اولین امتیاز بازی را کسب کرد ولی در ادامه پاس های خوب شبنم علیخانی و بازی خوب مهسا صابری روی تور باعث شد تا گاز امتیازات را به نفع خود کند.

استراحت فنی اول با نتیجه 8 بر 4 به سود گاز تهران شد. بازی خوب بهاره نیازی و اسپک های بی نقص فرنوش شیخی مربی ذوب آهن را وادار به گرفتن وقت استراحت کرد. در ادامه بازی سرویس های خوب مهدیه خواجه کلایی از تیم گاز شرایط را برای ذوب آهن سخت تر کرده بود تا سرمربی ذوب آهن تغییراتی را در تیمش ایجاد کند.

دفاع خوب بازیکنان ذوب آهن فاصله امتیازی را کاهش داد تا به هیجان بازی افزوده شود. در امتیازات آخر با پاس های خوب شبنم علیخانی و بازی حساب شده مهسا صابری روی تور باعث شد تا ست اول 25 بر 16 به نفع گاز تهران شود.

ست دوم:

ست دوم کاملا هیجانی آغاز شد و توپ گیری های بازیکنان ذوب آهن و سرویس های خوب پوران زارع باعث شد تا دو تیم پایاپای پیش بروند. در ادامه بازیکنان ذوب آهن با اعتراضاتی که به داوری داشتند باعث شد تا از بازی منطقی دور شوند و در ادامه آسیب دیدگی شبنم علیخانی پاسور گاز تهران هم باعث شد تا این دیدار دقایقی متوقف شود.

پس از مصدومیت پاسور گاز تهران، شقایق شفیع پاسور دوم گاز تهران به میدان آمد و استراحت فنی اول با نتیجه 8 بر 6 به سود گاز تهران شد. شبنم علیخانی پس از بازگشت به میدان به همراه بازی خوب مهسا صابری توانستند امتیازات از دست رفته را جبران کنند.

بازی خوب فرزانه زارعی در تیم ذوب آهن باعث شد تا چندین امتیاز را کسب کند اما بازی خوب مهسا صابری و فرنوش شیخی فاصله امتیازی را کاهش داد. در ادامه دریافت ها و توپ گیری نیلوفر حجتی به کار نیامد و ست دوم 26 بر 24 به نفع ذوب آهن شد و بازیکنان گاز به شدت به داوری اعتراض می کردند.

ست سوم:

سرویس های خوب بهاره نیازی در این ست باعث شد تا امتیازات به نفع گاز شود و سرمربی ذوب آهن در نتیجه 6 بر 1 درخواست وقت استراحت کند. پاس های خوب شبنم علیخانی و بازی خوب مهسا صابری روی تور اختلاف امتیازی را بیشتر کرده بود.

سرویس های خوب فرزانه زارع سرمربی گاز را مجبور به گرفتن وقت استراحت کرد اما استراحت فنی دوم با برتری 16 بر 10 گاز تهران بود تا اینکه این ست با برتری 25 بر 14 گاز تهران به پایان رسید.

ست چهارم:

اعتراضات تیم ذوب آهن به داوری باعث شد تا داور به این تیم کارت زرد نشان دهد. استراحت فنی اول 8 بر 6 به نفع ذوب آهن شد اما در ادامه سرویس های خوب خواجه کلایی و توپ گیری های عالی نیلوفر حجتی باعث شد تا امتیازات از دست رفته جبران شود.

ضربه خوب فاطمه رشیدی باعث شد تا استراحت فنی دوم با نتیجه 16 بر 13 به سود گاز تهران شود. سرویس های خوب فرنوش شیخی فاصله امتیازی را افزایش داد و در نهایت تیم گاز با نتیجه 25 بر 15 پیروز این ست و دیدار شد تا قهرمان زود هنگام لیگ برتر والیبال بانوان شود.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ