گاز تهران بدون شکست قهرمان شد
گاز تهران بدون شکست فاتح لیگ برتر والیبال بانوان شد.

به گزارش سیمرغ، در آخرین دیدار لیگ برتر والیبال بانوان، گاز تهران به مصاف دانشگاه آزاد رفت. آخرین دیدار مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های بانوان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست روز جمعه (امروز) در خانه والیبال برگزار شد. قهرمان لیگ برتر با یازده برد به مصاف دانشگاه آزاد 29 امتیازی رفت که نتیجه این بازی برای هیچ یک از تیم ها تاثیری نداشت اما گاز تهران برای اثبات اقتدار خود به میدان رفت تا قهرمان بدون شکست این مسابقات باشد.

در پایان این بازی جشن قهرمانی برگزار شد. این دوره از مسابقات با 7 تیم آغاز شد که در پایان گاز تهران، دانشگاه آزاد، ذوب آهن، برق جدید فارس، سایپا، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز از جایگاه اول تا هفتم قرار گرفتند.

شروع این دیدار کاملا بدون هیجان بود و در بعضی از تایم ها گاز بالاتر از دانشگاه آزاد ظاهر شد ولی در اواخر ست اول نیلوفر حجتی با توپ گیری های بی نقص خود بر هیجان بازی افزوده بود و با تشویق های بی وقفه تماشاگران همراه بود. ست اول با امتیاز 25 بر 17 به نفع گاز به پایان رسید.

شروع ست دوم و حملات طوفانی گاز تهران و هنرنمایی بازیکنان گاز باعث شد تا مریم هاشمی تایم اوت بگیرد و پاسور خود را تعویض کند. تعویض ها و تایم اوت ها جوابگو نبود تا با عصبانیت مربی دانشگاه آزاد همراه باشد و تیم گاز همچنان سوار بر بازی باشد تا این ست هم با نتیجه 25 بر 22 به نفع آن ها به پایان برسد. ست سوم هم در این دیدار با نتیجه 25 بر 23 به نفع گاز تهران شد تا این تیم قهرمان بدون شکست این مسابقات لقب بگیرد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ