عوامل قهرمانی والیبال بانوان گاز از زبان سیما صدیقی
سیما صدیقی درباره عامل قهرمانی گاز تهران در لیگ برتر والیبال بانوان گفت: فكر می كنم در وهله اول یكدستی و یكدلی بچه ها بود و اینكه در كنارش ما توانستیم كه تمرینات خیلی خوبی داشته باشیم و بازیکنان از نظر بدنی بسیار آماده بودند.

به گزارش سیمرغ، سیما صدیقی سرمربی والیبال بانوان گاز تهران پس از پیروزی برابر دانشگاه آزاد و جشن قهرمانی گفت: بازی خیلی قشنگی بود. ما امیدوار بودیم كه هر دو تیم نتیجه گذشته را فراموش کنند و بازی خیلی خوبی را اجرا کنند و از اول همین را از بچه ها خواستیم كه به قهرمانی كاری نداشته باشند و بازی خوبی را انجام دهند. خوشبختانه دانشگاه آزاد هم خیلی خوب كار كرد و تماشاگران از این بازی راضی بودند و بازی قشنگی را دیدند. خوشحالم كه با اقتدار قهرمان شدیم.

صدیقی در ادامه درباره عامل قهرمانی تیم گاز گفت: من فكر می كنم در وهله اول یكدستی و یكدلی بچه ها بود و اینكه در كنارش ما توانستیم كه تمرینات خیلی خوبی داشته باشیم و بازیکنان از نظر بدنی بسیار آماده بودند. از فرشته قلعه نویی تشكر می كنم كه متاسفانه در جشن قهرمانی كنار تیم نبودند. باید به جرات بگویم كه نصف راه را مدیون او هستیم و بچه ها از نظر بدنی امسال عالی و آماده بودند. حضور مژگان كرد به عنوان روانشناس در كنار تیم به بچه ها خیلی انرژی و روحیه داد و در شرایط حساس به ما خیلی كمک كرد و در نهایت بقیه بچه ها و كادر به من كمک كردند.

سرمربی گاز تهران درباره اینکه كدام بازیكن امسال نقش بیشتری در قهرمانی تیمش را داشته، گفت: فرنونش شیخی بعنوان یک دفاع وسط عالی عمل كرد ولی در کنار آن تمام بچه ها خوب بودند و من از كار تک تک بچه ها راضی بودم.

نیلوفر حجتی به عنوان لیبرو پیشرفت قابل محسوسی داشت و من می توانم به جرات بگویم او الان بهترین لیبرو در این دوره از بازی ها بود. شبنم علیخانی زمین را اداره می كرد و یک بازی گردان خیلی خوب است. بهاره نیازی با توجه به اینكه یكی دو سال در سایه بود امسال به تیم ما برگشت و توانست خیلی خوب خودش را نشان بدهد. مهسا صابری و مونا خواجه کلایی دریافت كنندهای قدرتی ما واقعا بار تیم را به دوش كشیدند.

وی در ادامه گفت: امسال ما نیلوفر رشیدی را بعنوان بازیكن سرعتی در كنار تیم داشتیم كه خیلی خوب توانستیم از تجربه‌اش استفاده كنیم و پریما حکام زاده بعنوان لیبرو دوم ما در جاهایی كه نیلوفر آماده نبود به تیم كمک می كرد. مهتاب رحمانی در بازی های حساس به داد ما رسید و همین كه تفاوت زیادی بین بچه ها نبود تیم را قهرمان كرد.

صدیقی درباره اینکه برای حفظ قهرمانی چه برنامه ای دارد گفت: هدف اول ما باشگاه های آسیا هست كه امیدوارم كه بتوانیم خیلی خوب كار كنیم و اگر بتوانیم برنامه ای را كه داریم خوب پیش ببریم امیدوارم كه سال دیگر هم قهرمان شویم.

وی همچنین درباره سرمربی خارجی تیم های ملی والیبال بانوان گفت: نمی دانم حضور او به عنوان سرمربی بانوان بزرگسالان قطعی شده است یا نه، اما فدراسیون اعلام کرد كه قرار است از او در پایه ها استفاده کنند و اگر از كارش راضی بودند و مورد تأیید بود در تیم بزرگسالان هم به كار گرفته شود. من فكر می كنم حضور 'مایدا' می تواند یک انگیزه خوب برای بازیکنان باشد و او می تواند به والیبال ایران كمک كند.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ