تمرین تیم ملی والیبال با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد
تمرین امروز تیم ملی والیبال ایران با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

تمرین تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون و اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در المپیک 2016 ریو برگزار شد.

هاشمی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از وضعیت تیم ملی والیبال، اعلام کرد که امید زیادی برای کسب سهمیه المپیک والیبال دارد. در تمرین امروز تیم ملی محمد موسوی که چند روز گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر تمرین نمی‌کرد تمرین سبک با توپ را آغاز کرد تا در روزهای آینده به تمرین اصلی تیم اضافه شود.

در تمرین امروز عادل غلامی و همچنین میکائیل تاجر نیز دچار مصدومیت شدند که به گفته کادرفنی تیم ملی مشکل جدی وجود ندارد و آنها به تمرینات برمی‌گردند.

رحمان محمدی و معدنی‌نژاد نیز در تیم ملی الف به ترتیب جایگزین حمزه زرینی و مجتبی میرزاجانپور شدند. مهدی مهدوی نیز که از تیم ملی ب به الف آمده بود بار دیگر جای خود را به بهبودی داد.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک که در کشور ژاپن برگزار می‌شود آماده می‌کند. این تیم قبل از اعزام به ژاپن دو دیدار تدارکاتی را در فرانسه برابر میزبان خود انجام می‌دهد و بعد از حضور در ژاپن هم با تیم لهستان بازی تدارکاتی برگزار می‌کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir