قیمت بلیت المپیک زمستانی ٢٠١٨ مشخص شد
قیمت بلیت بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ ٢٠١٨ از ١٧ تا ٧٨٦ دلار خواهد بود.

فروش بلیت های بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ ٢٠١٨ از اکتبر امسال آغاز می شود و قیمت آنها بین ١٧ تا ٧٨٦ دلار است. قیمت بلیت مراسم افتتاحیه و اختتامیه این بازی ها که در تاریخ های ٩ و ٢٥ فوریه برگزار می شوند نیز بین ١٩٢ تا ١٣١٠ دلار است. پیونگ چانگ اعلام کرده است که قیمت بلیت ها شبیه به بازی های ونکور ٢٠١٠ و سوچی ٢٠١٤ است. گفته می شود قیمت نیمی از بلیت های مسابقات در ١٥ رشته ورزشی زیر ٧٠ دلار است.

پیونگ چانگ اعلام کرده است که با تحقیقات و بررسی های زیاد این قیمت ها را انتخاب کرده است. بلیت مسابقات لوژ سواری و دوگانه که در آسیا کمتر شناخته شده هستند ارزان تر خواهد بود تا تماشاگران بیشتر ترغیب شوند که این مسابقات را تماشا کنند.

بلیت مسابقات هاکی روی یخ مردان نیز گران ترین بلیت این مسابقات است که از ٢٦٢ دلار تا ٧٨٦ دلار است. بلیت مسابقات اسکیت فیگور نیز نسبتا گران است که از ١٣١ تا ٦٩٩ دلار است. دلیل گران بودن این بلیت ها شناخته شده بودن این رشته های ورزشی در آسیاست. گفته می شود در صورتی که کره جنوبی در فروش بلیت ها موفق باشد از این کار ١٥٢ میلیون دلار سود می کند.

برای بازی ها ١.١٧ میلیون بلیت تهیه می شود که ٧٠ درصد آنها متعلق به کره ای هاست. افراد معلول ٥٠ درصد تخفیف برای خرید بلیت خواهند داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir