پیروزی والیبال برزیل برابر آمریکا در لیگ جهانی 2016
برزیل سومین برد پیاپی خود در لیگ جهانی والیبال را کسب کرد.

تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی والیبال برزیل در سومین و آخرین بازی خود در هفته‌ نخست لیگ جهانی والیبال به مصاف آمریکا رفت و به برتری 3 بر یک رسید. این دو تیم دو بازی قبلی خود را با برتری برابر ایران و آرژانتین پشت سر گذاشته بودند.

در این دیدار تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی برزیل ست‌های اول، دوم و چهارم را با نتایج 25 – 19، 15 – 22 و 25 – 22 به نفع خود به پایان رساند. آمریکایی‌ها نیز ست سوم این بازی را 25 – 22 برنده شدند.

متئو اندرسون(Matt Anderson) بازیکن تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی والیبال آمریکا با کسب 19 امتیاز در این مسابقه امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود. والاس دسوزا(Wallace de Souza) و ریکاردو لوکارلی(Ricardo Souza) از برزیل نیز به ترتیب 18 و 17 امتیاز را کسب کردند.

با این پیروزی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی والیبال برزیل 9 امتیازی شد و در صدر جدول کلی این ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌ها قرار گرفت. آمریکا نیز با 6 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی والیبال برزیل در هفته‌ دوم این ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌ها در گروه F با تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بلغارستان، ایران و صربستان همگروه است که این رقابت ها به میزبانی بلگراد صربستان برگزار می‌شود. آمریکایی‌ها نیز در هفته‌ دوم باید به مصاف استرالیا، بلژیک و ایتالیا بروند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir