سرمربی والیبال ایران: بازی را بردیم اما باید بهتر از این باشیم
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در برابر بلغارستان پیروز شدیم اما من توقع بیشتری از تیم دارم و باید بهتر از این بازی کنیم.

رائول لوزانو(Raúl Lozano) سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری بعد از دیدار ایران و بلغارستان گفت: بازی برابر بلغارستان را خوب شروع نکردیم اما در ادامه توانستیم نتیجه را به نفع خودمان برگردانیم. در واقع در شروع بازی بازیکنانم تمرکز نداشتند که این موضوع در ادامه بازی حل شد.

او درباره تیم ملی والیبال بلغارستان نیز گفت: بلغارستانی‌ها دفاع روی تور خیلی خوبی داشتند و به همین دلیل هم توانستند بازی خوبی برابر ما ارائه بدهند و حتی یک ست هم از ما بگیرند. بیش از یک ست طول کشید که ما توانستیم برابر دفاع آن‌ها بایستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در ادامه بازی برابر بلغارستان وضعیت رو به رشدی داشتیم که از این موضوع راضی هستم، اما توقع بیشتری از تیم داشتم. با این شرایط باز هم این تیم را شکست دادیم اما می‌توانستیم بهتر از این باشیم.

او درباره بازی تیم ملی والیبال ایران برابر برزیل نیز اظهار کرد: همیشه بازی برابر برزیل را دوست دارم، چرا که این تیم سطح بسیار بالایی دارد و در سال‌های گذشته در تمام رقابت‌هایی که شرکت کرده است به مرحله نهایی صعود کرده است. دو تیم ملی والیبال برزیل و راگبی نیوزلند از جمله تیم‌های خوب جهان هستند که در بیشتر مسابقاتی که شرکت می‌کنند، به مرحله فینال می‌رسیدند و به نظر من این دو تیم بی‌همتا هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir