پیروزی سخت والیبال آمریکا برابر بلژیک در لیگ جهانی 2016
تیم های ملی والیبال آمریکا و ایتالیا برابر حریفان خود در لیگ جهانی به برتری رسیدند.

در ادامه رقابت ها لیگ جهانی 2016 والیبال و در گروه E تیم ملی آمریکا به مصاف بلژیک رفت و به سختی برابر این تیم به برتری رسید. آمریکایی ها با نتیجه 3 بر 2 بلژیک را شکست دادند. این تیم ست های این بازی را با نتایج 25-20، 25-21 و 15-10 برد تا در مجموع رقابت ها 8 امتیازی شود.

ست اول و چهارم این دیدار نیز با برتری 25-17 و 25-21 بلژیکی ها همراه بود و گرت ون وال(Gert Van Walle) که به عنوان امتیاز آورترین بازیکن دیدار هم انتخاب شد در کسب پیروزی بلژیک در این دو ست و همچنین کسب یک امتیاز بازی برای این تیم تاثیر زیادی داشت. او 24 امتیاز را برای بلژیک کسب کرد اما نتوانست مانع شکست این تیم شود.

در دیگر دیدار این گروه نیز ایتالیا به مصاف تیم قعرنشین استرالیا رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد. شاگردان جیان لورنزو(Lorenzo Bernardi) ست های این بازی را با نتایج 25-15، 27-29 و 25-17 به نفع خود به پایان رساندند. ایوان زایتسف(Ivan Zaytsev) در این بازی 15 امتیاز را کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن این دیدار شد.

ایتالیا با این برد 9 امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت. در آخرین روز هفته دوم این رقابت ها و در بازی های این گروه آمریکا با استرالیا و ایتالیا با بلژیک دیدار می کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir