نتیجه دیدار والیبال ایران و صربستان در لیگ جهانی 2016
تیم های ملی والیبال ایران و صربستان در هفته دوم لیگ جهانی 2016 به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک صربستان به پایان رسید.

نتیجه دیدار والیبال ایران و صربستان:

به گزارش سیمرغ، تیم ملی والییال ایران در آخرین بازی خود در هفته دوم لیگ جهانی 2016 به مصاف صربستان رفت. صربستان تیم بدون شکست و 15 امتیازی این رقابت‌ها بود. تیمی که هر 5 بازی خود را با کسب امتیاز کامل به پایان رسانده بود.

صربستان در این دیدار با نتیجه سه بر یک پیروز شد تا همه دیدارها را با پیروزی پشت سر گذاشته باشد و هر سه امتیاز این دیدار را کسب کند و صدرنشین باقی بماند.

ست اول 25 بر 19 صربستان

اشتباه بازیکنان ایران در اسپک و دفاع خوب صربستانی ها باعث شد تا از همان ابتدا فاصله را افزایش دهند و نتیجه را 6 بر 3 کنند. صرب ها با سرویس خوب دو امتیاز دیگر کسب کردند و با برتری 8 بر 3 به استراحت فنی اول رفتند.

ملی پوشان ایران با اسپک های سرعتی و دفاع های خوب توانستند فاصله امتیازی را کاهش دهند و نتیجه را 12 بر 10 کنند. صربستانی ها باز هم با دفاع های خوب توانستند فاصله را افزایش دهند و با برتری 16 بر 12 به استراحت فنی دوم رفتند.

بازی ضعیف عبادی پور و اسپک خوب صرب ها باعث شد تا صربستان فاصله امتیازی را حفظ کند و با نتیجه 25 بر 19 پیروز این ست شود.

ست دوم 26 بر 24 ایران

ملی پوشان ایران این ست را پر قدرت آغاز کردند و در همان ابتدا با نتیجه 7 بر 3 پیش افتادند. تیم ملی والیبال ایران با برتری 8 بر 5 به استراحت فنی اول رفت. بازیکنان ایران با دریافت و اسپک های خوب توانستند فاصله را افزایش دهند و با نتیجه 13 بر 8 جلو افتادند تا سرمربی صربستان درخواست وقت استراحت کند.

صربستانی ها پس از وقت استراحت با دفاع های خوب فاصله امتیازی را کاهش دادند و نتیجه را 13 بر 12 کردند. صرب ها در نتیجه 14 بازی را برابر کردند اما در نهایت این ایرانی ها بودند که به امتیاز 16 رسیدند و با نتیجه 16 بر 15 به استراحت فنی دوم رفتند.

ملی پوشان ایران باز هم با سرویس و دفاع های خوب فاصله را افزایش دادند اما صرب ها با دفاع های روی تور خوب توانستند به بازی برگردند و فاصله را کاهش دهند تا نتیجه 23 بر 22 شود. صربستانی ها در امتیاز 24 بازی را برابر کردند تا شرایط برای ایران سخت شود.

با دفاع خوب معروف و اسپک هدفمند محمودی تیم ملی ایران توانست با نتیجه 26 بر 24 پیروز این ست شود تا نتیجه یک بر یک مساوی باشد.

ست سوم 25 بر 18 صربستان

صرب ها از همان ابتدا با سرویس های خوب فاصله را افزایش دادند و 4 بر 1 جلو افتادند. صربستانی ها با حفظ فاصله امتیازی و با برتری 8 بر 4 به استراحت فنی اول رفتند.

بی دقتی بازیکنان ایران در سرویس و اسپک امتیازهای زیادی را به صرب ها داد تا فاصله امتیازی بیشتر شود و نتیجه 14 بر 9 شود. صربستان با همین روند توانست با برتری 16 بر 10 به استراحت فنی دوم برود.

بازی ضعیف حمزه زرینی و اشتباه بازیکنان ایران در اسپک باعث شد تا فاصله امتیازی افزایش پیدا کند و نتیجه 21 بر 13 شود. حضور بهبودی در زمین باعث شد تا ایران با سرویس و دفاع های خوب سه امتیاز پیاپی کسب کند و نتیجه 21 بر 17 شود تا سرمربی صربستان درخواست وقت استراحت کند.

صربستانی ها پس از وقت استراحت با دفاع و سرویس های خوب چندین امتیاز پیاپی کسب کردند و در نهایت با نتیجه 25 بر 18 پیروز این ست شدند.

ست چهارم 25 بر 21 صربستان

دو تیم در این ست برابر و پایاپای پیش می رفتند تا اینکه ملی پوشان ایران به امتیاز 8 رسیدند و با نتیجه 8 بر 7 به استراحت فنی اول رفتند. دو تیم در این ست تلاش می کردند تا نتیجه را به نفع خودشان کنند به همین دلیل برابر و پایاپای پیش می رفتند.

ملی پوشان ایران با دریافت و اسپک های خوب توانستند با برتری 16 بر 15 به استراحت فنی دوم بروند. دو تیم تا امتیاز 21 پایاپای پیش آمدند اما اسپک های قدرتی صربستانی ها باعث شد تا آن ها 24 بر 21 جلو بیفتند. صربستان یک امتیاز سرویس کسب کرد تا با نتیجه 25 بر 21 پیروز این ست شود.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی