سرمربی والیبال ایران: تمرکز نداشتن علت شکست ما بود
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: عدم تمرکز بازیکنان ایران در ابتدای ست‌ها باعث شد اختلاف امتیاز بین دو تیم ایجاد شده و بازی را واگذار کنیم.

رائول لوزانو(Raúl Lozano) سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست برابر صربستان گفت: بازی سطح خوبی داشت اما در نهایت ما مغلوب این دیدار بودیم. علت آن هم این است که تیم ما تمرکز لازم را در ابتدای ست‌ها نداشت و همین موضوع باعث ایجاد اختلاف امتیاز بین دو تیم شد.

لوزانو ادامه داد: زمانی که اختلاف امتیاز زیاد می‌شود بازیکنان تحت فشار قرار می‌گیرند تا نتیجه را جبران کنند. این موضوع عملکرد آن‌ها را تحت تاثیر قرار داد و جبران نتیجه را سخت کرد.

او با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران گفت: دو تیم در خط دفاع در یک سطح قرار داشتند و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. نقطه قوت حریف سرویس های قدرتمند است که موفق شدند برابر برزیل هم 20 امتیاز از سرویس به دست آورد اما ایران تنها هشت امتیاز سرویس به صربستان داد چرا که ما موفق شدیم دریافت هایمان را به خوبی انجام بدهیم و سرویس ها را کنترل کنیم.

او در پایان گفت: در بازی برابر صربستان از بازیکنانی که کمتر در میدان بودند، استفاده کردیم. این تعویض ها به حفظ هماهنگی تیمی کمک کرد و در کل از تعویض ها راضی هستم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir