نتیجه دیدار والیبال ایتالیا و آرژانتین در لیگ جهانی 2016
تیم های ملی والیبال ایتالیا و آرژانتین از ساعت 18 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با پیروزی ایتالیا به پایان رسید.

نتیجه دیدار والیبال ایتالیا و آرژانتین:

به گزارش سیمرغ، هفته سوم لیگ جهانی والیبال از عصر جمعه با دیدار تیم های ایتالیا و آرژانتین در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری 3 بر یک ایتالیا به پایان رسید.

ست اول 25 بر 18 ایتالیا

آرژانتینی ها ار ابتدا و با همراهی تماشاگران ایرانی توانستند 3 بر 1 جلو بیفتند اما بازیکنان ایتالیا با توپ گیری خوب و اسپک های قدرتی توانستند نتیجه را چهار بر سه کنند. دو تیم تا امتیاز 7 برابر پیش رفتند اما در نهایت این ایتالیایی ها بودند که امتیاز 8 را کسب کردند و به استراحت فنی اول رفتند.

ایتالیایی ها پس از وقت استراحت با سرویس و اسپک های خوب زایتسف(Ivan Zaytsev) سه امتیاز فاصله ایجاد کردند و با حفظ این اختلاف امتیازی با برتری 16 بر 13 به استراحت فنی دوم رفتند.

ایتالیا با سرویس و اسپک های خوب توانست فاصله امتیازی را افزایش دهد و در مقابل آرژانتینی ها در دفاع روی تور و دریافت ضعیف کار کردند تا تیم ملی والیبال ایتالیا با نتیجه 25 بر 18 پیروز این ست شود.

ست دوم 25 بر 20 ایتالیا

ایتالیایی ها از همان ابتدا فاصله ایجاد کردند و با نتیجه 7 بر 3 پیش افتادند تا ولاسکو درخواست وقت استراحت کند. اما این لوکا وتوری(Luca Vettori) بود که امتیاز 8 را برای ایتالیا کسب کرد تا با برتری 8 بر 4 به استراحت فنی اول بروند.

آرژانتینی ها با سرویس و دفاع های خوب در نتیجه 11 بازی را برابر کردند. بازیکنان آرژانتین به همین روند ادامه دادند و 13 بر 11 جلو افتادند تا اینکه ایتالیایی ها باز هم با بازی سرعت نتیجه را جبران کردند و با برتری 16 بر 15 به استراحت فنی دوم رفتند.

بازیکنان ایتالیا با اسپک قدرتی و بازی سرعتی فاصله امتیازی را افزایش دادند و آرژانتینی ها نتوانستند مقابل ایتالیایی ها ایستادگی کنند تا ایتالیا در این ست هم با نتیجه 25 بر 20 پیروز شود.

ست سوم 25 بر 22 آرژانتین

دفاع روی تور خوب آرژانتینی ها در این ست باعث شد تا آن از همان ابتدا فاصله ایجاد کنند و با برتری 8 بر 4 به استراحت فنی اول بروند. بازیکنان آرژانتین با حفظ فاصله امتیازی شرایط را برای ایتالیا سخت کردند تا در نتیجه 14 بر 8 سرمربی ایتالیا درخواست وقت استراحت کند.

شاگردان ولاسکو با برتری 16 بر 10 و با 6 اختلاف امتیاز به استراحت فنی دوم رفتند. پس از وقت استراحت ایتالیا به بازی برگشت و فاصله را کاهش داد تا در نتیجه 16 بر 13 ولاسکو درخواست وقت استراحت کند.

بازی سرعتی و اسپک های قدرتمند بازیکنان ایتالیا باعث شد تا نتیجه 22 بر 20 شود و اختلاف امتیازی باقی بماند تا اجازه ندهند آرژانتینی ها فاصله بگیرند. اشتباه بازیکنان ایتالیا در سرویس و اسپک باعث شد تا آرژانتین در این ست 25 بر 22 پیروز شود.

ست چهارم 25 بر 22 ایتالیا

دو تیم تا امتیاز 6 برابر پیش می رفتند تا اینکه با یک امتیاز اسپک و اشتباه زایتسف در سرویس باعث شد تا آرژانتین با برتری 8 بر 6 به استراحت فنی اول برود. ایتالیایی ها با بازی سرعتی و اسپک های قدرتی دریافت را برای آرژانتینی ها مشکل کردند تا هم ابتدا نتیجه را جبران کنند و هم در ادامه فاصله را افزایش بدهند و با برتری 16 بر 12 به استراحت فنی دوم بروند.

اشتباه بازیکنان آرژانتین در اسپک و سرویس باعث شد تا ایتالیا فاصله امتیازی را حفظ کند و با نتیجه 25 بر 22 پیروز این ست و دیدار شود.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی