ولاسکو: دلیل اصلی ترک ایران فقط درخواست كشورم آرژانتین بود
خولیو ولاسکو گفت: دلیل اصلی ترک ایران توسط من فقط درخواست كشورم آرژانتین و مردم این كشور بود و اگر این پیشنهاد از طرف كشوری دیگر بود ایران را هیچ وقت ترک نمی كردم.

خولیو ولاسکو(Julio Velasco) سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین بعد از شکست تیمش برابر ایتالیا گفت: به تیم ایتالیا تبریک می گویم و معتقدم تیم ایتالیا واقعا از ما بهتر بازی كرد. سرویس های تیم ایتالیا ما را به دردسر انداخت. زمان هایی از بازی دریافت های ایتالیا را با مشكل رو به رو كردیم. به اعتقاد من تفاوت دو تیم در ارتفاع توپ بود و دریافت های بد ما باعث جلو افتادن ایتالیا شد.

وی درباره هواداران ایرانی گفت: خیلی لحظه وصف نشدنی بود وقتی پا به زمین گذاشتم بسیاری از خاطرات را بیاد آوردم. دلیل اصلی حضور همسر من در ایران، با توجه به اینكه هیچ وقت من را در لیگ جهانی همراهی نمی كرد شریک شدن در این خاطرات است و این جمعیت تیم من را خیلی حمایت كردند اما ما برنده زمین نبودیم ولی امیدوارم در بازی فردا جمعیت كمک حال ما باشد و برنده بازی باشیم.

ولاسکو درباره ترک ایران و همچنین سطح تیم ملی والیبال ایران گفت: دلیل اصلی ترک ایران توسط من فقط درخواست كشورم آرژانتین و مردم این كشور بود و اگر این پیشنهاد از طرف كشوری دیگر بود ایران را هیچ وقت ترک نمی كردم. من 34 سال از آرژانتین دور بودم و این وظیفه من بود كه به كشورم خدمت كنم. ضعف و قدرت آرژانتین دلیل بر این نیست كه مربیگری این تیم را قبول نكنم و وطیفه دارم تیم كشورم را هدایت كنم.

تیم ایران را خوب ارزیابی می كنم و پیشرفت خوبی نسبت به قبل پیدا كرده و حتی می توانم این پیشرفت را در تیم بانوان هم مشاهده كنم. بسیار خوشحالم كه ایران به المپیک راه پیدا كرده و باز هم خوشحالم از اینكه مربی دوست داشتنی این تیم لوزانو(Raúl Lozano) است و سیچلو(Juan Manuel Cichello) به عنوان دستیار در خدمت ایران است.

لوسیانو دیچکو(Luciano de cocco) کاپیتان تیم ملی آرژانتین هم بعد از بازی گفت: برد امروز را به تیم ایتالیا تبریک می گویم. ما تلاشمان را خواهیم كرد كه فردا بازی خوبی داشته باشیم.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ