سرمربی والیبال صربستان: از ست سوم فراموشی گرفتیم
سرمربی تیم والیبال صربستان گفت: از ست سوم به بعد فراموشی گرفتیم. نمی توانستیم خوب دفاع و حمله كنیم.

نیکولا گربیچ(Nikola Grbić) سرمربی تیم والیبال صربستان اظهار کرد: اول از همه به تیم ایران بابت بازی خوبی كه انجام دادند تبریک می گویم. تغییراتی كه در تیم ایران ایجاد شد باعث به خودباوری رسیدن بازیكنان ایران شد و به نظر من بازی را باید به دو قسمت تقسیم كنیم، بخش اول دو ست اول و دوم بازی بود كه تیم ما از هر جهت خوب بود هم از لحاظ دفاع، هم از لحاظ سرویس و هم از لحاظ حملات.

اما از ست سوم به بعد فراموشی گرفتیم. نمی توانستیم خوب دفاع و حمله كنیم. این موضوع باعث شد با اینكه می توانستیم ایران را ببریم خیلی آسان با اشتباهات فردی بازی را واگذار كردیم. از این بازی رضایت ندارم اما تلاش می كنیم به شكل قبلی تیمی خودمان برسیم و بازی با آرژانتین را خوب شروع كنیم.

دراگان استانکوویچ(dragan stankovic) کاپیتان تیم والیبال صربستان پس از شکست برابر ایران گفت: به نظرم دو ست اول را خیلی خوب آغاز كردیم و امتیازات خوبی در دفاع و سرویس داشتیم و این دو ست برای تیم ما خیلی آسان بود. ست سوم به بعد تیم ایران بر ما غلبه كرد و جمعیت حاضر در سالن به ایران كمک كرد. ما می توانستیم برنده زمین و بازی باشیم اما تمركز خودمان را از دست دادیم و نتیجه اش واگذاری بازی بود.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ