حاشیه های والیبال ایران و ایتالیا در لیگ جهانی 2016
دو تیم والیبال ایران و ایتالیا در دومین دیدار هفته سوم لیگ جهانی والیبال از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار جذاب با حواشی جالبی همراه بود.

حاشیه های والیبال ایران و ایتالیا:

* سه ساعت به آغاز دیدار ایران و ایتالیا باقی مانده است و حدود 6 هزار هوادار تیم ملی والیبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* همسر ولاسکو(Julio Velasco) در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارد و دیدار آرژانتین و صربستان که قبل از دیدار ایران و ایتالیا برگزار می شود را از نزدیک تماشا می کند.

* در بازی آرژانتین و صربستان تماشاگران ایران، ولاسکو سرمربی آرژانتین را به شدت تشویق و حمایت می کنند.

* آهنگ های شادی که در سالن 12 هزار نفری آزادی پخش می شود باعث شده است تا تماشاگران به وجد بیایند.

* دو ساعت به آغاز دیدار ایران و ایتالیا باقی مانده است و حدود 10 هزار هوادار ایرانی در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند.

* یک ساعت به آغاز دیدار والیبال ایران و ایتالیا باقی مانده است و سالن 12 هزار نفری آزادی کاملا پر شده است.

* همانند بازی گذشته تعدادی از بازیگران و هنرمندان کشورمان به ورزشگاه آزادی آمده اند تا تیم ملی والیبال ایران را حمایت و تشویق کنند.

* هنگامی که بازیکنان ایران وارد زمین شدند تا بدن هایشان را گرم کنند به شدت از سوی تماشاگران تشویق شدند. همچنین تک تک بازیکنان تیم ملی والیبال ایران به سبک جدید و زیبایی معرفی شدند. هنگامی که نام یک بازیکن خوانده می شد ویدئو مخصوص همان بازیکن از اسکوربورد پخش می شد.

* مهدی دغاغله فوتبالیست کشورمان هم در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارد و این دیدار را از نزدیک تماشا می کند.

* لیدرها با تماشاگران انواع تشویق و شعارها را تمرین می کنند تا در هنگام برگزاری بازی هماهنگ و یکصدا تیم ملی ایران را حمایت کنند.

* حدود 300 نفر از بانوان که برخی از آن ها همسر و خانواده بازیکنان والیبال ایران هستند به سالن 12 هزار نفری آزادی آمده اند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* 10 نفر از هواداران تیم ملی والیبال ایتالیا به ورزشگاه آزادی آمده اند و از جایگاه تماشاگران خارجی تیم ملی کشورشان را تشویق می کنند.

* در ست سوم این دیدار پس از اینکه حمزه زرینی امتیاز 9 را برای ایران کسب کرد هنگامی که به شادی پرداخت با بازیکن ایتالیا درگیری لفظی پیدا کرد که معروف سریعا دخالت کرد و به این درگیری پایان داد.

این دیدار در نهایت با برتری سه بر صفر ایتالیا به پایان رسید.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی