اندی ماری و جوکوویچ از دیوس کاپ کناره‌گیری کردند
اندی ماری و نواک جوکوویچ دو تنیس باز برتر جهان به دلیل استراحت برای بازی‌های المپیک از مسابقات دیویس کاپ کناره‌گیری کردند.

اندی ماری(Andy Murray) و نواک جوکوویچ(Novak Djokovic) اعلام کردند که قصد دارند بر روی گرفتن مدال طلا در  المپیک تمرکز کنند. بنابراین از بازی‌های دیویس کاپ کناره‌گیری می‌کنند.

لئون اسمیت(Leon Smith) کاپیتان تیم انگلیس در دیویس کاپ در این‌باره، افزود: ماری قصد دارد که کمی استراحت کند تا بتواند در المپیک خوب عمل کند. او باید بر روی ذهن و بدن خود تمرکز کند.

اندی ماری در المپیک لندن در مرحله نیمه نهایی توانست جوکوویچ را شکست دهد و مدال طلا کسب کنند. او باید در بازی‌های ریو نیز تمرکز خود را بالا ببرد و تا بتواند دوباره به موفقیت دست یابد.

جوکوویچ نیز بعد از شکست خود در مسابقات ویمبلدون درباره المپیک ریو، گفت: سال موفقیت آمیزی داشتم، اما برایم خسته کننده بوده است. من نیاز به کمی استراحت و دور بودن از تنیس دارم. جوکوویچ که تاکنون ۱۲ بار در مسابقات گرند اسلم قهرمان شده است. قصد دارد مدال طلای المپیک را کسب کند.

کاپیتان تیم دیویس کاپ صربستان نیز درباره کناره‌گیری جوکوویچ گفت: او برای ما در دیویس کاپ بازی کرده است، اما الان او نیاز به آماده شدن برای المپیک دارد و ما با این مساله مشکلی نداریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir