شکست سنگین خدابخشی توسط تکواندوکار ایرانی در المپیک 2016
مهدی خدابخشی در مرحله یک چهارم پایانی المپیک 2016 نتیجه را به میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی آذربایجان واگذار کرد.

رقابت‌های تکواندوی المپیک 2016 با برگزاری مسابقه‌های اوزان 67- کیلوگرم زنان و 80- کیلوگرم مردان در حال پیگیری است. مهدی خدابخشی تنها نماینده ایران در روز سوم تکواندوی المپیک، در مرحله یک چهارم پایانی مقابل میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی تیم ملی آذربایجان با نتیجه 17 بر 5 شکست خورد.

نماینده ایران که نفر اول رنکینگ جهانی است، باید منتظر نماینده آذربایجان باشد تا در صورت رسیدن بیگی به فینال این وزن، به جدول شانس مجدد راه پیدا کند و شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان کند.

مهدی خدابخشی در این دیدار با هوگو و لباس قرمز به روی شیاپ چانگ رفت. در راند اول بیگی سه امتیاز گرفت و این راند با نتیجه سه بر صفر به نفع نماینده آذربایجان پایان یافت. در راند دوم خدابخشی امتیازات از دست رفته را جبران کرد و پنج بر سه پیشی گرفت. اما بیگی با سه ضربه سر چند امتیاز گرفت و راند دوم نیز با نتیجه 10 بر پنج پایان یافت. در راند سوم بیگی چند امتیاز پیاپی را به دست آورد و خدابخشی را 12 تایی کرد و راهی نیمه نهایی شد.

میلاد بیگی تا 18 ماه قبل برای تیم ملی ایران مبارزه می‌کرد و مدتی است که برای تیم ملی آذربایجان پا می زند. کشور آذربایجان با هدایت رضا مهماندوست در روز اول رقابت های تکواندو هم به مدال برنز در وزن 49- کیلوگرم زنان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir