پیروزی رضا یزدانی در شانس مجدد کشتی آزاد المپیک 2016
رضا یزدانی آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران با پیروزی مقابل حریف لهستانی، یک دیدار تا رسیدن به رده‌بندی المپیک 2016 فاصله دارد.

در ادامه رقابت‌های روز پایانی کشتی آزاد المپیک 2016 ریو، رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلای جهان در مرحله شانس مجدد به مصاف رادوسلاو باران(Radosław Baran) از لهستان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 5 بر 2 به برتری برسد و راهی دیدار رده‌بندی شود.

یزدانی برای رسیدن به مدال برنز المپیک باید ابتدا به مصاف ابراگیموف(Magomed Abdulmuminovich Ibragimov) از ازبکستان برود و در صورت پیروزی به مصاف والری آندریتسف(Valerii Andriitsev) دارنده مدال نقره المپیک لندن و مدال برنز جهان از اوکراین خواهد رفت.

یزدانی پیش از این در دور نخست مقابل ابراهیم بلوکباشی از ترکیه 10 بر صفر به برتری رسید اما در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل ختاگ گازیموف(Khetag Gazyumov) از آذربایجان با ناداوری مسلم شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند که با توجه به صعود این رقیب آذربایجانی به دیدار فینال المپیک این شانس را پیدا کرد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

دیگر نماینده کشتی آزاد ایران در روز پایانی رقابت‌های المپیک 2016، میثم نصیری در وزن 65 کیلوگرم بود که با قبول شکست مقابل حریف بلغارستانی در همان مبارزه نخست از دور رقابت‌ها کنار رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir