صعود اندی ماری و خواهران ویلیامز به دور سوم تنیس اوپن آمریکا
تنسیورهای برتر جهان با شکست حریفان خود به دور سوم تنیس اوپن آمریکا صعود کردند.

دور دوم تنیس اوپن آمریکا صبح امروز (جمعه) پایان یافت. در مهمترین بازی اندی ماری(Andy Murray) مرد شماره دو تنیس جهان سه بر صفر گرانویرس پوخول(Granollers) اسپانیایی را شکست داد. تنیسور انگلیسی در ست نخست و ست سوم شش بر چهار پیروز شد و ست دوم را با نتیجه قاطع شش بر یک پشت سر گذاشت.

کی نیشیکوری(Kei Nishikori) هم برابر خاچانف(Khachanov) روس سه بر یک پیروز شد. 'تیم' اتریشی توانست سه بر صفر 'برانکیس' لتونیایی را شکست دهد. استن واورینکا(Stan Wawrinka) مرد شماره سه جهان در سه ست پیاپی و با نتایج شش بر یک، هفت بر شش و هفت بر پنج الساندرو جیانسی(Giannessi) ایتالیایی را برد.

دل پوترو(Juan Martín del Potro) آرژانتینی سه بر صفر برابر جانسن(Johnson) آمریکایی پیروز شد. نایب قهرمان المپیک ریو هفت بر شش، شش بر سه و شش بر دو به ترتیب در ست های اول تا سوم پیروز شد. سیمون(Gilles Simon) به سختی توانست برابر لورنزی(Lorenzi) ایتالیایی به پیروزی دست یابد. این دیدار سه بر دو به نفع تنیسور فرانسوی به پایان رسید.

در بخش زنان، خواهران ویلیامز(Williams) با شکست حریفانشان به دور بعد صعود کردند. سرنا ویلیامز(Serena Williams) آمریکایی کینگ(King) هموطنش را از پیش رو داشت و در دو ست پیاپی با نتیجه مشابه شش بر سه پیروز شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir