حذف اندی ماری از تنیس اوپن آمریکا
اندی ماری مرد شماره دو جهان از صعود به نیمه نهایی تنیس اوپن آمریکا بازماند.

مرحله یک چهارم نهایی تنیس اوپن آمریکا با شگفتی همراه شد. اندی ماری(Andy Murray) و کی نیشیکوری(Kei Nishikori) در نخستین بازی به مصاف هم رفتند که تنیسور ژاپنی توانست مرد شماره دو جهان را شکست بدهد.

این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع نیشیکوری پایان یافت. ماری در ست نخست به راحتی و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد اما ست دوم را 6 بر چهار واگذار کرد. در ادامه تنیسور انگلیسی 6 بر چهار پیروز شد اما در ست چهارم 6 بر یک شکست خورد. ست پنجم نیز نزدیک دنبال شد و در نهایت نیشیکوری ژاپنی هفت بر پنج پیروز و مانع از صعود قهرمان المپیک ریو به نیمه نهایی شد.

در بخش بانوان نیز سرنا ویلیامز(Serena Williams) آمریکایی دو بر یک سیمونا هالپ(Simona Halep) را شکست داد و به دور بعد صعود کرد. تنیسور برتر جهان ست نخست را 6 بر دو به نفع خود به پایان رساند اما در ست دوم تنیسور رومانیایی 6 بر چهار پیروز شد. در نهایت ویلیامز در ست سوم 6 بر سه حریف خود را شکست داد.

ویلیامز که به دنبال هفتمین قهرمانی‌اش است در نیمه نهایی برابر کارولینا پلیکووا(Karolína Plíšková) قرار می گیرد. تنیسور اهل چک آنا کونجو(Ana Konjuh) کروات را در دو ست پیاپی و با نتیجه مشابه 6 بر دو شکست داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir