شکست والیبال نشسته بانوان ایران برابر چین در پارالمپیک 2016
تیم والیبال نشسته بانوان ایران در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2016، با نتیجه 3 بر صفر مغلوب چین شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها بازماند.

در این پیکار که با قضاوت 'کریستین کان' از آلمان و 'آنا سارتوریو' از برزیل برگزار شد زنان چین در سه گیم متوالی تیم ایران را با نتایج ۲۵ _ ۱۶ ، ۲۵ _ ۱۹ و ۲۵ _ ۱۱ شکست دادند و با ۸ امتیاز به عنوان تیم اول گروه دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند تا در دور بعد حریف اوکراین تیم دوم گروه اول لقب بگیرند.

ایران در گیم دوم بازی با چین در چند مرحله از حریف پیشی گرفت، اما در نهایت ۲۵  _ ۱۹ تسلیم شد. زنان آمریکا که تیم روآندا را در سه گیم پیاپی با نتایج ۲۵ _ ۱۰ ،۲۵ _ ۸ ، ۲۵ _ ۳ مغلوب کرده بودند به عنوان تیم دوم گروه ۲ باید در مرحله نیمه نهایی با برزیل تیم اول گروه اول مسابقه دهند.

تیم بانوان ایران پنجشنبه در ساعت ۱۵:۳۰ برای تصاحب یکی از عناوین پنجم یا ششم باید با هلند تیم سوم گروه اول روبرو شود. در ساعت ۱۳:۳۰ هم تیم های روآندا با کانادا برای تصاحب رده های هفتم و هشتم مسابقه خواهند داد. کشورمان در دو بازی قبلی ابتدا ۳_صفر به آمریکا باخت و سپس با همین نتیجه بر تیم روآندا غلبه کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir