اتهام انحرافات اخلاقی به سرمربی کره ای تیم ملی ایران!
کمانداران ملی پوش ایران در واکنش به اظهارات برخی علیه سر مربی کره ای تیم ملی مبنی بر انحرافات اخلاقی به وزیر نامه نوشتند.

واکنش کمانداران به اتهامات غیر اخلاقی علیه سر مربی کره ای ایران

در طی چند روز اخیر شاهد انتشار مصاحبه هایی با برخی از اشخاص که بدلایل مختلف از میادین تیراندازی با کمان کنارگذاشته شده اند در رسانه ها بودیم که با بیان مطالب و اتهامات نادرست به ریاست و مربی کره ای تیم ملی اقدام به تخریب آن ها کردند که نشان از مقاصد غیر حرفه ای و مغرضانه این اشخاص در آستانه انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، کمانداران ملی پوش کشورمان در واکنش به مصاحبه های غیر حرفه ای و خارج از عرف در خصوص مربی کره ای و ریاست اسبق فدراسیون تیراندازی با کمان که با بیان اتهاماتی ناروا اقدام به تخریب مسئولان و مربی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان کردند و قصد برهم زدن آرامش روانی ملی پوشان در آستانه بازی های آسیائی را دارند، در نامه های جداگانه خواستار بررسی هرچه سریعتر این موضوع از سوی مسئولان مربوطه شدند.

بر همین اساس کمانداران کشورمان در ۲ نامه جداگانه به مسعود سلطانی فر(وزیر ورزش و جوانان) و محمد علی شجاعی(سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان) خواهان رسیدگی به اقدام ناپسندانه این اشخاص شدند.


نامه اعضای تیم ملی تیراندازی با کمان به وزیر ورزش

نامه اعضای تیم ملی تیراندازی با کمان به وزیر ورزش



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir