علت عدم حضور خبرنگاران در بازی  تیم‌های فوتسال بانوان ایران مشخص شد
ممانعت از حضور تماشاگران و خبرنگاران در بازی تیم‌های فوتسال بانوان ایران و اوکراین، خواسته فدراسیون و کادر فنی بوده و موضوع سلیقه‌ای و شخصی نیست.

عدم حضور خبرنگاران در بازی ایران - اوکراین خواست کادرفنی بود

فریبا محمدیان معاون وزیر ورزش در امور بانوان در مورد ممانعت از حضور خبرنگاران در سالن محل برگزاری بازی تیم ملی فوتسال بانوان ایران و اوکراین گفت: همکارانی که مسئول برگزاری بازی بودند، اگر ممانعت کردند، خواسته خود فدراسیون و کادر فنی بوده است و یک کار سلیقه ای و شخصی نیست.

وی افزود: فدراسیون فوتبال درخواستی برای دو بازی یکی بازی ایران و اوکراین در روز یکشنبه و دیگری بازی ایران و تایلند در روز چهارشنبه برای ما فرستاد و ما برای این دو بازی مجوز حضور خبرنگاران و تماشاگران را صادر کردیم. بحثی که اتفاق افتاد بر اساس پیش بینی های فدراسیون فوتبال بود. بر اساس آنچه به ما درخواست دادند، مجوز صادر کردیم، اما برای بازی امروز درخواست صدور مجوزی انجام نشده بود و در واقع کادر فنی بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام دادند خواستند، برای اینکه بتوانند با تمرکز بیشتری نقاط ضعف و قوت تیم را بشناسند دو بازی را بدون تماشاگر برگزار کنند. خواسته کادر فنی در همه جای دنیا مرسوم است و در خیلی از رشته های دنیا و در بسیاری از بازی های تدارکاتی شاهد این بحث هستیم که کادر فنی درخواست بازی بدون تماشاگر را داشته باشد.

محمدیان به مشکل اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: اگر هماهنگی و اطلاع‌رسانی بیشتری می‌شد مبنی بر اینکه خواسته کادر فنی چیست، خبرنگاران هم آزرده نمی‌شدند.

وی در مورد ممانعت حراست وزارت ورزش از ورود خبرنگاران با تلفن همراه بیان کرد: این یک کار تیمی است و اصلا هیچ ناهماهنگی بین حراست وزارت ورزش نبوده است. وقتی برای بازی قبل  درخواست ارسال شد، با تمام حوزه های مرتبط با این قضیه هماهنگ کردیم. این یک کار روتین است. اتفاقا درخواست در روز تعطیل برای ما ارسال شد و از آنجایی که فضای ورزش بانوان برای ما مهم است با حوزه های مرتبط از جمله حراست که مسئولیت تامین امنیت مسابقه را برعهده دارد  هماهنگ کردیم و آنها هم از این موضوع استقبال کردند.

محمدیان با اشاره به این موضوع که بعد از مطلع شدن از ماجرا پیگیری و تلاش کردم تا  وارد سالن شوید، گفت: از شما دعوت می‌کنم که چهارشنبه به سالن بروید. همکارانم همانطور که یکشنبه در سالن بودند چهارشنبه نیز در سالن حاضر می‌شوند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir