یک روز بد برای الهه و شهربانو منصوریان در بازی های آسیایی
الهه و شهربانو منصوریان در حالی که به فینال رقابت‌های ووشو راه پیدا کرده بودند مقابل حریفان چینی خود تن به شکست دادند تا مدال نقره این رقابت‌ها را برگردن بیاویزند

الهه و شهربانو منصوریان نفره گرفتند

مبارزات نهايي رقابت هاي ووشوي هجدهمين دوره بازي هاي آسيايي، صبح امروز (پنج شنبه) در سالن «جيکسبو» شهر جاکارتا در حال برگزاري است.

در وزن منهاي 52 کيلوگرم «الهه منصوريان» که پيش از اين برابر «دوي سناتوهي» نايب قهرمان جهان از هند، «تي تو تاي» از ويتنام دارنده مدال برنز جهان و «ديوين والي» قهرمان وزن منهاي 48 کيلوگرم جهان از فيليپين به برتری رسیده بود در فینال به مصاف به مصاف «لي يو» از چين رفت.
منصوریان در این دیدار با وجود تلاش فراوان، نتیجه این مبارزه را واگذار کرد به مدال نقره رسید.با این اوصاف تعداد مدال های الهه منصوریان در بازی های آسیایی به دو نقره و یک برنز رسید.

وی در بازی های آسیایی گوانگجو به برنز و در اینچئون نیز به نقره رسیده بود.سانداکار وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی ووشوی ایران به مدال نقره بازی های آسیایی 2918 اندونزی رسید.

این در حالی است که در وزن منهاي 60 کيلوگرم ساندای بانوان «شهربانو منصوريان» که پس از استراحت در دور نخست برابر «تي تاي هانگ» از ويتنام و «سوچايا بوالونگا» از تايلند به برتری دست یافته بود، برای کسب مدال طلا با «کاي ينگ يانگ» از چين مبارزه کرد.
شهربانو در این دیدار نتوانست از پس حریف قدرتمند چینی برآمده تا همانند خواهرش به مدال نقره برسد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir