حذف عجیب زهرا نعمتی بخاطر رفتن به دستشویی!!
حذف باورنکردنی زهرا نعمتی از مسابقات آسیایی را یک گاف بزرگ باعث شد

زهرا نعمتی از بازی های آسیایی حذف شد

زهرا نعمتی بعد از چند دقیقه ای که از حذفش می‌گذشت و کمی آرام تر شده بود به میان خبرنگاران آمد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد. او درباره اتفاقی که افتاد گفت: «بدشانسی خوردیم به دلیل مشکلات فنی، کمی هم باید استراحت می‌کردم، سی ثانیه دیر رسیدم اعتراض زدیم و اما حریف اندونزیایی بود و موافقت نکردند.»

او روز بدی را گذراند. اشک های تلخش به دلیل حذف از مسابقات و اعلام این خبر که تیرانداز ایرانی به دلیل اشتباه در زمان مسابقه حذف شده است و تصاویر بهت و اشکهای زهرا نعمتی ، روزی تلخ را برای ورزش ایران ساخت.

البته این ادعای نایب رئیس بانوان ورزش تیر و کمان و این گفته مریم دباغ که شکایت کرده اند هم بیشتر چنین حس بدی را تشدید کرد. از سوی دیگر این لحن طلبکار رئیس فدراسیون که :«چه کسی خبر حذف زهرا نعمتی را منتشر کرده ، او خودش مقصر است» هم فضا را تند تر کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل صرف ناهار از مسابقه دادن محروم شدید گفت:«شاید این طور نبود!در هر صورت من باید سر زمان می رسیدم که نرسیدم. شرایط جسمی من با حریفان متفاوت است.خودم فکر می کردم وقت دارم. اعتراض که کردم گفتند که شما مثل آدم های معمولی آمده اید و این اعتراض شما در پارالمپیک یا پارآسیایی مورد قبول است.»

به نعمتی گفتیم که مربی کره‌ای گفته که اشتباه از او بوده است که تیرانداز ایران این واکنش را نشان داد:« هیچ کسی مقصر نیست، اتفاقی است که افتاده.در کل خودم مقصرم و باید برنامه را چک می کردم! شرایطم چون‌ متفاوت است باید زودتر می رسیدم. مسابقه من ادامه دارد و فردا با حریفان خودم در ماده دیگری رقابت می کنم.»

آنچه حالا مشخص شده این است که در هدایت این ورزشکار دقت نشده و با علم به اینکه مسابقات بعد از سوت شروع بازگشتی ندارد ، تایمش را طوری تنظیم نکرده اند که به موقع برسد و بردنش به دستشویی سبب شده او شانس مدال را از دست بدهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir