رقابت جذاب‌ برای ریاست فدراسیون کشتی
 با تایید صلاحیت علیرضا دبیر برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی، بسیاری از معادلات مجمع نیز تغییر کرد تا این مصاف انتخاباتی جذاب‌تر و عادلانه‌تر برگزار شود

«دبیر» معادلات انتخابات کشتی را تغییر داد

عصر روز دوشنبه بود که یکی از سه چهره نامدار کشتی ایران و جهان به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی، تایید صلاحیت شد تا بتواند در مجمع حضور یابد.

علیرضا دبیر روز گذشته به عنوان هفتمین کاندیدای تایید صلاحیت شده رسماً به جمع مدعیان ریاست پیوست تا بدین ترتیب، مصاف انتخاباتی نیز از تک قطبی بودن خارج شود. طبیعتاً حالا حمید بنی تمیم که تا پیش از تایید صلاحیت دبیر به عنوان مدعی اصلی انتخابات خوانده می شد، حریف سرسخت و نامداری را پیش رو دارد که همین رقابت می تواند برای اهالی کشتی بسیار جذاب و سرنوشت ساز باشد.

از سویی دیگر بسیاری از اهالی کشتی نیز معتقد بودند عدم حضور چهره های نامدار در انتخابات کشتی، می تواند بر سطح کیفی مجمع تاثیر منفی داشته باشد که حالا با تایید صلاحیت علیرضا دبیر و حضورش در انتخابات، می توان سطح کیفی مجمع را بسیار فراتر از قبل دانست.

هر چند هنوز وضعیت امیررضا خادم و عباس جدیدی برای حضور در انتخابات مشخص نیست و این دو قهرمان همچنان در لیست رد صلاحیت شده‌ها قرار دارند، اما حضور این دو چهره گوش‌شکسته هم می توانست بر وزن و کیفیت مجمع انتخابات بیافزاید.

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۶ تیرماه با حضور ۷ کاندیدا در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود که حضور وزیر ورزش نیز در این نشست گویای اهمیت و حساسیت این انتخابات برای متولیان ورزش کشور است.

بدین ترتیب علیرضا دبیر، حمید بنی تمیم، سید اصغر آزوره، جاسم امیری، علی اکبر جیره، محمدرضا صالحی و عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان مدعیان ریاست فدراسیون کشتی در مقابل اعضای مجمع به ارائه برنامه‌هایشان خواهند پرداخت تا در نهایت، سکان‌دار ورزش اول کشورمان پس از ماهها بلاتکلیفی فدراسیون کشتی، انتخاب و معرفی شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com