واکنش ها به مثبت شدن تست دوپینگ چهار وزنه بردار تهرانی
نایب رییس هیات وزنه برداری تهران گفت: تا کنون به ما اعلام کرده اند دو نفر وزنه بردار تستشان درقهرمانی کشور مثبت شده اما شنیده ام دونفر دیگر هم هستند

فدراسیون جلوی مربیان داروفروش را بگیرد

حمید نکو منش نایب رییس هیات وزنه برداری تهران در مورد اینکه گفته می شود چهار نفر از وزنه برداران استان تهران در مسابقات قهرمانی کشور تستشان مثبت شده است، بیان کرد: فدراسیون به ما نام دو نفر را اعلام کرد که رفتند و به نتیجه تست اعتراض کردند. اما من شنیدم دو نفر دیگر هم تستشان مثبت شده است. ما در بخشنامه ها اعلام کرده بودیم تست دوپینگ گرفته می شود و یک ورزشکار نمی آید کاری کند که چهارسال محروم شود.

احتمال دارد آنها داروی پزشکی مصرف کرده باشند و این احتمال هم هست که شاید شیطنت هایی شده باشد چون تیم تهران مدعی است و از کجا معلوم نمی خواهند تهران را خراب کنند؟

همچنین مدد نصیری نیا که در زمان مسابقات وزنه برداری قهرمانی ایران همراه تیم بود در مورد مثبت شدن تست دوپینگ چهار وزنه بردار به ایسنا گفت: ابتدا باید بگویم من از مسابقه که برگشتم دیگر با هیات کاری نداشتم و حتی نمی دانم تست چند نفر مثبت شده است. از طرفی دو روز مانده به مسابقه به من اطلاع دادند برای مربیگری تیم در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدم ما هم تیم را بردیم  که تیم هم اول شد و برگشتیم.

اگر اردویی بود زیر نظر بود اما هر کدام از این وزنه برداران در باشگاه های خود تمرین می کردند و فقط به من گفتند این ۱۰ نفر را به مسابقه ببرم. تمام نفرات یکجا نیستند که زیر نظر باشند. مقصر اصلی به نظرم شاید فدراسیون باشد چراکه باید جلوی مربیانی که در باشگاه ها دارو فروشی می کنند را بگیرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir