درگیری لفظی کیانوش رستمی با برادرش در مسابقات جهانی
کیانوش رستمی و برادرش پس از ادعاهای فراوان بازهم نتوانستند به موفقیت در مسابقات جهانی دست یابند

جروبحث خانوادگی در صحنه جهانی!

کیانوش رستمی مثل چند مسابقه قبلی خود نتوانست عملکرد موفقیت‌آمیزی در مسابقات وزنه‌برداری داشته باشد.

خوب شد،حالا بهانه جور جور است برای اینکه ناکامی و شکست در جهانی تایلند توجیه شود.اشتباه را چه کسی کرد؟سجاد انوشیروانی؟محمد حسین برخواه یا علی مرادی؟اگر از من بپرسی می گویم هیچ کدام کیانوش عزیز.فیلم وزنه هایی که زدی را همه دیدیم و البته جر و بحث با برادرت به دلیل انتخاب وزنه های اشتباه! ابتدا وزنه 182 را برای اولین حرکت یک ضرب انتخاب کردی و نوبت به شما که رسید آن را کاهش دادی و سپس 179.می خواستی در جدول بمانی اما فارغ  از اینکه اشتباه برادرت که مربی ات بود باعث شد تا او متوجه این نشود که وزنه بردار کلمبایی وزنه 179 را انتخاب کرده بوده و چاره ای نبود غیر از اینکه شما وزنه 180 کیلوگرم را انتخاب کنی.قبول داریم که میز منشی هم برای ثبت وزنه ها اشتباه کرد و این پروسه تمرکزت را بهم ریخت( آن هم در رشته ای که تمرکز حرف اصلی را می زند) اما همان چند دقیقه کافی بود تا بهم بریزی و دیگر نتوانی وزنه بزنی.

حالا یکی دو تا سوال دارم:

1:چرا از همان ابتدا وزنه های پایین تر را انتخاب نکردی برای اینکه در جدول بمانی؟تیان تائو، فارس الباخ و ...دقیقا همین کار را کردند و در نهایت به مدال هم رسیدند.

2: آن زمان که منتقدان می گفتند چرا تنهایی تمرین می کنی پاسخی که بیشتر شنیده می شد این بود:«علم من از خیلی از مربیان بالاتر است.»آیا امروز با همین علم و دانش در حرکت یک ضرب تمرکزت بهم ریخت،مصدوم شدی و اوت کردی؟نقش برادرت که به زعم خودت علمش بالاتر از سایر مربیان است در این میان چه بود؟اگر خودت وزنه ها را انتخاب می کردی پس دیگر اعتراض به برادرت در اتاق گرم برای  چه بود؟

3:حالا حذف شدی و مثل همیشه ایرادی ندارد! حرکت عجیبی که مقابل داوران انجام دادی چه بود؟در شرایطی که دنیا روی وزنه برداری ایران زوم است و آنها از هر فرصتی استفاده می کنند تا به ایران ضربه بزنند سخرانی کردن (گلایه کردن)برای داوران جای هیچ توجیهی را باقی نمی گذارد.شاید از این کار خود شما کمترین آسیب را ببینید،اما اگر فدراسیون ایران را محروم کردند چه؟آیا باز هم با عذرخواهی علی مرادی همه چیز درست می شود؟

به عنوان کلام آخر؛

باز هم گلی به جمال ایوب موسوی که با تمام توانش وزنه زد تا چند امتیاز تیمی برای ایران به دست بیاورد و کمکی کرده باشد برای قرار گرفتن ایران در جایگاهی بهتر.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir