واکنش فدراسیون تکواندو به ماجرای مهاجرت کیمیا علیزاده
نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در واکنش به شایعه مهاجرت کیمیا علیزاده به یکی از کشورهای اروپایی گفت که درهای تیم ملی بانوان به روی این بانوی تکواندوکار باز است

درها برای بازگشت کیمیا علیزاده باز است

زهرا سروی در واکنش به شایعه مهاجرت کیمیا علیزاده اظهار داشت: کیمیا علیزاه سرمایه ملی است و تنها مدال تاریخ المپیک دختران ایران به نام وی ثبت شده. عشق و علاقه کیمیا به تکواندو ستودنی است و همواره برای شاد کردن دل مردم کشورش از جان مایه گذاشته است. ما منتظر تصمیم کیمیا برای ادامه زندگی و فعالیت حرفه‌ای ورزشی‌اش هستیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: کیمیا پس از افتخارآفرینی در المپیک ریو برای ورزش ایران، در مسابقات جهانی موجو کره جنوبی نیز تاریخ‌ساز شد و مدال نقره را کسب کرد، اما پس از آن مصدومیت و آسیب‌دیدگی کیمیا را رها نکرد. برای مجموعه فدراسیون همیشه سلامت ورزشکاران در اولویت قرار دارد و هیچ‌وقت روی سلامتی آنها ریسک نکرده است.

وی درباره احتمال بازگشت کیمیا علیزاده هم خاطر نشان کرد: برنامه بانوان تکواندوکار برای کسب سهمیه المپیک 2020 حضور در رقابت‌های کسب سهمیه قاره‌ای است که فروردین ماه برگزار می‌شود. اردوی آماده‌سازی ما در جریان است و درهای تیم ملی روی کیمیا باز است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir