حواشی عجیب کانر مک گرگور؛ از اتهام آزار جنسی داخل ماشین تا...!
کانر مک گرگور  مبارز ایرلندی در طول دوران موفق خود در UFC رسوایی‌های زیادی نیز داشته است

زندگی پرحاشیه کانر مک گرگور

داستان کانر مک‌گرگور یکی از فیلمنامه‌هایی است که در گیشه خیلی خواهد فروخت چون مبارز ایرلندی در طول دوران موفق خود رسوایی‌های زیادی داشته است. مک‌گرگور نخستین مبارزی محسوب می‌شود که توانست در دو بخش همزمان قهرمان شود. او سال‌ها در UFC پادشاهی کرده و در میان مبارزه‌های فوق العاده‌اش انواع رسوایی‌ها را بر جای گذاشته است. او به آزار جنسی، توهین به حریفان و کتک زدن یک مرد به خاطر امتناع از خوردن نوشیدنی الکلی متهم شده است.

متهم شدن به آزار جنسی

در سال ۲۰۱۹ نیویورک تایمز نوشت که یک زن به خاطر آزار جنسی در یک ماشین بیرون از یک کلوپ شبانه از مبارز ایرلندی شکایت کرده است. گرگور دستگیر شد و مورد بازجویی پلیس قرار گرفت. سپس همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد آزاد شد. یک سال بعد او به خاطر آزار جنسی یک زن دیگر در یک هتل متهم شد. مبارز ایرلندی دوباره مورد بازجویی قرار گرفت و سپس آزاد شد. مدیر تبلیغات گرگور در این رابطه اظهار کرد: این داستان مدت‌هاست که مطرح شده و مشخص نیست چرا اکنون درز پیدا کرده است. باز پس گیری شکایت با غلط بودن این شایعه کاملا مرتبط است.

توهین‌ها و تحریک حریفان

ستاره UFC پس از شکست مقابل آرتم لوو در سال ۲۰۱۷ کنترل خود را از دست داد و شروع به توهین به حریفش کرد. نیروهای امنیتی مجبور شدند خود را وارد جریان کنند. گرگور یک بار در شبکه‌های اجتماعی به همسر حبیب نورماگومدوف حمله کرد. او تصویر همسر مبارز روس را با یک حوله مقایسه کرد. این حرکت گرگور نژادپرستانه تلقی شد و جامعه مسلمانان را خشمگین کرد.

دانا وایت، رییس UFC درباره رقابت میان مبارزان اظهار کرد: "ژوزه آلدو از مک‌گرگور متنفر است." مک‌گرگور با مبارز برزیلی رابطه خوبی ندارد و در طول دو سال بی احترامی های این مبارز جزو پربازدیدترین اخبار جهان MMA بود. مک‌گرگور درباره آلدو گفت: "به چشم های من نگاه کن، برزیلی کوچولو. خواهی مرد."

توهین‌ها و رسوایی در نیویورک

مک‌گرگور در سال ۲۰۱۸ دستگیر شد. او به اتوبوس UFC که داخلش پر بود حمله کرد. مبارز ایرلندی با حفاظهای آهنی به سمت اتوبوس حمله ور شد و از اجسام سنگین دیگر هم استفاده کرد تا حبیب را عصبانی کند. او در این رابطه اظهار کرد: او موش دروغگویی است که با حزب طرفدار حکومت روسیه در ارتباط است. خوشحالم که از اتوبوس پیاده نشدی چون اگر این کار را می‌کردی می‌مردی و من به زندان می‌افتادم.

مشت زدن به یک مرد در کلوپ شبانه

مک‌گرگور در یک کلوپ شبانه به یک مرد ۶۰ ساله حمله کرد چون آن شخص نمی‌خواست نوشیدنی مبارز ایرلندی را بخورد. ویدئویی که از این اتفاق منتشر شد سر و صدای زیادی به پا کرد. او سکوتش را درباره این اتفاق شکست و گفت: مسئولیت این اتفاق را بر عهده می‌گیرم. هر شکایتی شود شایسته‌اش هستم. خودم را پنهان نمی‌کنم. رفتارم کاملا نادرست بود. من باید آرام‌تر باشم.

دستگیر شدن به خاطر دزدی

مبارز ایرلندی در میامی به خاطر دزدی و رفتار خشونت آمیز دستگیر شد. او سعی کرد موبایل هواداری را که از او عکس می‌گرفت بگیرد. مک‌گرگور به خاطر این کار باید به ۲۰ سال زندان محکوم می‌شد اما دادگاه تصمیم گرفت آن را یک جرم کوچک تلقی کند. او پس از پرداخت ۱۲۵۰۰ دلار به عنوان ضمانت آزاد شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir