واکنش عجیب هادی ساعی پس از انتشار خبر کتک کاری اش
هادی ساعی در واکنش به خبر کتک کاری اش گفته است که رسانه ها با انتشار این خبر در تلاش برای بیشتر دیده شدن هستند

خبرگزاری‌ها با هادی ساعی دیده نمی‌شوند!

هادی ساعی در واکنش به درگیری فیزیکی با دبیر سازمان لیگ تکواندو گفته رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کردند می‌خواهند دیده شوند!

خب این توجیه عجیب و البته بدی است که به جای توضیح دادن درباره اینکه چه اتفاقی افتاده و چرا وقتی خود بابایی دبیر سازمان لیگ تایید می کند که درگیری فیزیکی پیش آمده ساعی می آید و برای گمراه کردن افکار عمومی می گوید:«رسانه هایی که این خبر را منتشر کرده اند فقط می خواهند دیده شوند.»

کدام دیده شدن آقای ساعی؟یک سوال؟توقع شما از رسانه ها چیست؟اینکه مثلا اگر درگیری فیزیکی پیدا کردید آنها هیچ واکنشی از خودشان نشان ندهند؟

اینکه به گفته بابایی چون اسم شما را در سالن دیر اعلام کرده اند همه آنها پشت شما در بیایند و فریاد وا مصیبتا سر بدهند که چه نشسته اید آقایان مشغول در سازمان لیگ و چرا اسم پرافتخارترین قهرمان المپیک ما را زودتر اعلام نکرده اید؟!

نمک و فلفل ها را رسانه ها زیاد نمی کنند،آنها نمک و فلفل ها را روی پیاز داغ هایی می ریزند که شما سرخ شان کرده اید! فقط همین یک جمله از بابایی دبیر سازمان لیگ را بخوانید:« ایشان از اینکه خیر مقدم صورت گرفته از سوی بلندگوی سالن نسبت به او به عنوان مدیر فنی تیم فرمانیه دیر صورت گرفته است،ناراحت بود.»

بابایی واقعا آدم بزرگی است که خیلی راحت چشمش را روی همه چیز بسته و گفته:«همه چیز به قیامت.»او از حق خودش گذشت و ما رسانه ای ها هم وظیفه خودمان می دانیم که به جای نمک ریختن به مسئولان سازمان لیگ گوشزد کنیم تا از این پس وقتی شما از خانه تان راه افتادید گزارش لحظه به لحظه بدهند تا به تریج قبای شما برنخورد.

*قهرمان المپیک از خانه اش خارج شد.

*ساعی وارد اتوبان حکیم شد و دارد با سرعت 60 کیلومتر در ساعت به سمت سالن تکواندو می آید.

*او کمربند ایمنی را هم بسته و با تمام احتیاط رانندگی می کند.

*ساعی به سالن مسابقات رسید،از خودرو خودش پیاده شد و دارد به سمت سالن می آید.

*ساعی وارد سالن شد.خیر مقدم زودهنگام به قهرمان المپیک و...

چشم پهلوان ما رسانه ای ها سعی می کنیم حواس مان بیشتر باشد و مسئولان سازمان لیگ هم تلاش می کنند تا چنین قولی را بدهند!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir