حسین وفایی بی رحم و سرعتی؛ شگفتی ساز ایرانی در مسابقات اسنوکر!
رسانه ورزشی یورو اسپورت به تمجید از حسین وفایی ستاره اسنوکر ایران پرداخت

درخشش حسین وفایی در انتخابی مسابقات مسترز آلمان

حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در انتخابی مسابقات مسترز آلمان ۲۰۲۲ شرکت کرده است در مهمترین رقابت خود دیشب (دوشنبه، سوم آبان) به مصاف ستاره اسنوکر جهان یعنی رونی اُ سالیوان رفت و موفق شد با نتیجه قاطع  ۵ بر صفر به پیروزی برسد.   

این پیروزی برای حسن وفایی در حالی به دست آمد که او در رده‌بندی کلی در جایگاه ۶۰ جهان قرار دارد در حالی که اُ سالیوان در رده‌بندی جهانی در مقام سوم دنیا ایستاده است.

یورو اسپورت پس از پیروزی ملی پوش اسنوکر ایران مقابل اُ سالیوان به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و نوشت: "رونی اُ سالیوان توسط حسین وفایی در کمتر از یک ساعت نابود شد! حسین وفایی به‌عنوان شماره ۶۰ جهان، رونی اُ سالیوان قهرمان شش‌بار جهان را در اولین دور مقدماتی مسترز آلمان تنها در ۵۴ دقیقه شگفت‌زده کرد.

حسین وفایی بدون شک بهترین شب دوران ۹ ساله حرفه ای خود را سپری کرد زیرا در اولین دور مسابقات مسترز آلمان، رونی اُ سالیوان، قهرمان شش بار جهان را با نتیجه درخشان  ۵-۰ شکست داد. بازیکن پیشرو ایران از زمان حرفه ای شدنش در سال ۲۰۱۲ تا کنون به سه مرحله نیمه نهایی رنکینگ رسیده است اما این شاید برجسته ترین پیروزی دوران حرفه ای او در این رقابت ها و مقابل اُ سالیوان باشد. بی رحمی و سرعت فکر وفایی این برد را برای او شیرین کرد چرا که این بازیکن  تنها در ۵۴ دقیقه پیروزی را به دست آورد. همچنین نتیجه شوکه کننده باخت مقابل ستاره ایران به امید اُ سالیوان برای تقلید از موفقیت خود در قهرمانی مسترز آلمان پایان می دهد.

وفایی امروز (سه‌شنبه) از ساعت ساعت ۱۷ به وقت ایران به مصاف اندرو هیگینسون فینالیست سابق رقابت های اوپن ولز خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های اسنوکر مسترز آلمان یک رقابت حرفه‌ای است که از  ۲۶ تا ۳۰ ژانویه ۲۰۲۲ در برلین آلمان پیگیری خواهد شد. این مسابقات نهمین رویداد رنکینگ فصل اسنوکر ۲۰۲۱-۲۲ خواهد بود.

اسنوکر بازان باید در انتخابی این مسابقات که از  ۱۸ تا ۲۶ اکتبر ۲۰۲۱ در انگلستان برگزار می‌شود، جواز حضور در رقابت‌های اصلی را کسب کنند.  

مسابقات مسترز آلمان ۲۰۲۲، مبلغ ۴۰۰ هزار پوند جایزه دارد که قهرمان این رقابت‌ها می‌تواند ۸۰ هزار پوند به جیب بزند. همچنین نفر دوم و سوم به ترتیب ۳۵ و ۲۵ هزار پوند برنده خواهند شد.

در این مسابقات اسنوکر بازان معروفی مانند جاد ترامپ به عنوان مدافع قهرمانی، رونی اُ سالیوان، مارک آلن و ... حضور دارند.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir