آشتی شهربانو منصوریان با مرد جنجالی
شهربانو منصوريان با انتشار ويديويى از آشتى با مردى كه چند روز قبل به سالن گرم مسابقات ووشوى زنان حمله ور شده بود، خبر داد

آشتی خواهران منصوریان با مرد جنجالی

جمعه شب گذشته بود كه انتشار فيلمى از درگيرى عجيب يك مرد با ووشوكاران زن در حاشيه مسابقات قهرمانى كشور زنان به واسطه حضور خواهران منصوريان در اين درگيرى حسابى در فضاى مجازى دست به دست شد.

اين فرد به نام احسان ده پهلوان از استان همدان كه دو دخترش در مسابقات ووشوى قهرمانى كشور جوانان شركت كرده بودند، بعد از اينكه متوجه باخت يكى از فرزندانش شد، در حالى كه اعتقاد داشت ناداورى در كار بوده، به سالن گرم مسابقات كه البته در يك چادر بنا شده بود، حمله ور شد.

در جريان اين اتفاق، او ابتدا با سهيلا منصوريان و سپس با شهربانو منصوريان درگير شد! حضور اين دو قهرمان شناخته شده در متن درگيرى نگاه خيلى ها را به سوى ماجرا جلب كرد. با وجود اظهارنظر خواهران منصوريان، مردى كه گفته مى شد بعد از درگيرى همراه دخترانش متوارى شده، سكوت كرده بود.

حالا بعد از گذشت چند روز و در شرايطى كه فدراسيون ووشو اعلام كرده بود از اين فرد شكايت كرده و پيگيرى قضايى انجام خواهد داد، ويديويى جالب روى صفحه اينستاگرامى شهربانو منصوريان منتشر شده است.
در شرايطى كه خبرى از سهيلا منصوريان به عنوان يكى از طرفين درگيرى در اين ويديو نيست، شهربانو منصوريان در كنار احسان ده پهلوان حضور دارد و مى گويد اين پدر و سه فرزندش مثل او از خانواده ووشو هستند.

در اين هنگام كه شهربانو منصوريان با باز كردن جعبه شيرينى از آشتى كنان خود با اين پدر و دخترانش خبر مى دهد، ده پهلوان هم به خاطر رفتار خود از مردم عذرخواهى مى كند.

حالا بايد ديد با انتشار اين ويديو پرونده اين درگيرى جنجالى بعد از ۵ روز و به همين سادگى بسته مى شود يا ارگان هاى ديگرى پيگير ماجرا خواهند بود.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com