حاشیه های دیدار پرسپولیس و النصر
دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با حاشیه های جالبی همراه بود.

* دو ساعت به آغاز بازی باقی مانده است و حدود 16 هزار تماشاگر در استادیوم حضور دارند که هر لحطه بر تعداد آن ها افزوده می شود.

* توسط بلندگوهایی که در استادیوم قرار داده شده است لیدرها هماهنگی هایی را با هواداران انجام می دهند تا در طول بازی منسجم و هماهنگ به تشویق تیم پرسپولیس بپردازند.

* سرود و آهنگ هایی در استادیوم آزادی پخش می شود که باعث شده است تماشاگران به وجد بیایند.

* هنگامی که بازیکنان و کادرفنی تیم النصر وارد ورزشگاه شدند هواداران پرسپولیس نسبت به ورود آن ها واکنش های تندی نشان دادند.

* چند بازیکن النصر عربستان قصد داشتند وارد چمن ورزشگاه شوند، با توجه به اینکه یک ساعت و نیم به آغاز این بازی باقی مانده مسئولین اجازه حضور این بازیکنان به چمن را ندادند و بازیکنان النصر هم به رختکن رفتند.

* محمد نوری کاپیتان و هافبک پرسپولیس در این دیدار نمی تواند برای پرسپولیس به میدان برود. او هنگامی که وارد ورزشگاه شد و به جایگاه ویژه رفت مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

* پرچم بزرگ ایران در ضلع شمال شرقی ورزشگاه آزادی بر روی سکوهای تماشاگران قرار داده شده است.

* یک جانباز پرسپولیسی هنگامی که وارد ورزشگاه آزادی شد تا در کنار نیمکت پرسپولیس قرار بگیرد مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* در حالی که 45 دقیقه به آغاز بازی باقی مانده است طبقه پایین ورزشگاه آزادی کامل پر شده است و حدود 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* هنگامی که بازیکنان النصر وارد زمین شدند تا بدن های خود را گرم کنند یک ترقه به کنار زمین انداخته شد که باعث شد النصری ها شوکه شوند.

* تماشاگران موج مکزیکی زیبایی را در ورزشگاه آزادی اجرا می کنند.

* محمد نوری، کریم باقری، مهرداد اولادی، رهبری فرد، میناوند، احمدرضا عابدزاده، علی کریمی، مجتبی محرمی، پنجعلی، بهداد سلیمی و احسان حدادی در ورزشگاه آزادی حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* برانکو ایوانکوویچ به همراه نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شد که مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* هواداران پرسپولیس در هنگام ورود دو تیم به زمین در قسمت روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی پرچم ایران و پرچم بزرگ پرسپولیس را برافراشتند.

* 90 هزار هوادار پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی حضور دارند و این تیم را تشویق می کنند.

* تماشاگران روی صورت دروازه بان النصر لیرز می انداختند که داور مسابقه این موضوع را به داور چهارم و ناظر بازی اطلاع داد.

* برخی تماشاگران به دلیل نبودن جا برای نشستن در طبقه بالا روی دیوار نشسته اند و بازی را تماشا می کنند.

* با تاریک شدن هوا تماشاگران فلاش موبایل های خود را روشن کردند و صحنه زیبایی را در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند.

* در دقیقه 59 و پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس تماشاگران چند ترقه به کنار زمین پرتاب کردند که خوردبین سرپرست پرسپولیس به سوشا مکانی اطلاع داد که تماشاگران را به آرامش فرا بخواند و بگوید که ترقه پرتاب نکنند تا به ضرر ایران و پرسپولیس برای میزبانی های بعدی نباشد.

* دقیقه 66 پس از خطای بازیکن النصر برروی نوروزی درگیری شدیدی بین بازیکنان پرسپولیس و النصر به وجود آمد که حتی پیام صادقیان از نیمکت پرسپولیس به داخل زمین رفت و با بازیکنان النصر درگیر شد و این درگیری بازیکنان تا دقیقه 70 طول کشید.

* تماشاگران کاملا هماهنگ تیم پرسپولیس را تشویق می کنند و با حرارت زیاد بازی را دنبال می کنند.

* سرمربی النصر هنگامی که به اتاق کنفرانس می رفت با صدای بلند می گفت: "این فوتبال و جنگ نیست، دعوا نکنید".

این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی