نتیجه دیدار پرسپولیس و صبای قم
پرسپولیس و صبای قم از ساعت 18:24 در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیدار پرسپولیس و صبای قم از چند جهت جذاب و قابل توجه بود. نخستین نکته برجسته آن درگذشت مرحوم هادی نوروزی است. این دیدار نخستین بازی رسمی پرسپولیس بود که بدون حضور هادی نوروزی برگزار شد. مورد دیگر خاص و جالب توجه این دیدار حضور علی دایی به عنوان سرمربی صبا بود. او که فصل گذشته به شکلی ناخوشایند از پرسپولیس کنار گذاشته شده بود، تیمش را برابر سرمربی سابقش برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) هدایت کرد.

این دیدار پر برخورد در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم در هفته هشتم لیگ برتر امتیازات را تقسیم کنند.

نیمه اول:

دقیقه 2: هاشم بیگ زاده در همان ابتدای بازی مصدوم شد و جای خود را به سامان آقازمانی داد. پس از مصدومیت بیگ زاده از دقیقه 16 بازیکنان ذخیره صبا شروع به گرم کردن خود کردند.

دقیقه 20 (گل): ارسال ضربه ایستگاهی بازیکنان صبا از سمت چپ با ضربه محمد قاضی همراه شد تا توپ بعد از برخورد با تیر افقی وارد دروازه سوشا مکانی شود و گل اول صبا به ثمر برسد.

دقیقه 30: پاس خوب قاضی پشت محوطه جریمه به علی محمدی رسید که شوت او با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه 31: سانتر خالقی فر از سمت چپ به مهدی طارمی رسید اما ضربه سر او با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازیکنان پرسپولیس در این نیمه بازی ضعیفی را ارائه دادند و دقت کافی در پاس و ضربات نهایی را نداشتند. بازیکنان صبا با تلاش زیاد و پرسینگ تمام فضاهای زمین را بسته بودند و به بازیکنان پرسپولیس اجازه کار کردن نمی دادند. نیمه اول در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود صبای قم به پایان رسید.

نیمه دوم:

دقیقه 45: مهدی طارمی داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شوت او پس از برخورد با بازیکنان صبا به کرنر رفت.

دقیقه 56: بازیکنان پرسپولیس حملاتی را از چپ و راست ترتیب دادند اما بی دقتی در ضربات آخر باعث شد تا این موقعیت ها برای پرسپولیس از دست برود.

دقیقه 64: احمد نورالهی داخل محوطه جریمه صبای قم صاحب توپ شد و در فرصت خوب گلزنی قرار داشت اما شوت او با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 66: شوت خطرناک رضا خالقی فر از پشت محوطه جریمه به تیر عمودی حامد لک برخورد کرد تا همچنان نتیجه یک بر صفر به سود صبا در جریان باشد.

دقیقه 71: پشت محوطه جریمه صبای قم، در موقعیتی مناسب به سود پرسپولیس خطا اعلام شد. مهدی طارمی پشت این ضربه قرار گرفت اما ضربه او را لک به زیبایی دفع کرد و اجازه نداد تا دروازه اش باز شود.

دقیقه 74: کار تاکتیکی خالقی فر و طارمی باعث شد تا مهدی طارمی در موقعیت شوت زنی قرار بگیرد اما توپ او را بار دیگر حامد لک به زیبایی از گوشه دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 80: عبدالکریم اسلامی در یک موقیعت مناسب با سوشا مکانی تک به تک شد اما شوت او با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 81: پس از یک رفت و برگشت در محوطه جریمه صبا، کفشگری مقابل دروازه صاحب توپ شد و در حالی که به راحتی می توانست گلزنی کند اما با اختلاف زیاد توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

دقیقه 84(گل): سانتر نورالهی از سمت چپ را مهدی طارمی با ضربه سر زیبا به گل اول پرسپولیس تبدیل کرد تا نتیجه این دیدار یک بر یک مساوی شود.

دقیقه 90: رضا نورمحمدی و دهنوی با یکدیگر درگیری لفظی داشتند که داور به هر دو بازیکن کارت قرمز نشان داد و آن ها را از زمین بازی اخراج کرد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی