احتمال محرومیت بازیکن پرسپولیس و صبا
دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از احتمال اعلام محرومیت و جریمه نقدی برای کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.

حسین عبداللهی در خصوص اتفاقات و حوادث دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر گفت: تا این لحظه دو مورد انضباطی در دو بازی به ما گزارش شده و خوشبختانه در سایر بازی‌ها اتفاق خاصی نیفتاده است.

وی افزود: اولین مورد مربوط به درگیری لفظی رضا نورمحمدی و قاسم دهنوی در دیدار پرسپولیس و صبای قم است که داور به همین دلیل هر دوی آنها را اخراج کرده است. در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسید که این دو بازیکن از الفاظ زشت و رکیک علیه هم استفاده کرده‌اند، اما بازهم باید ببینیم که داور در گزارش خود چه نوشته است و پس از آن در مورد آنها تصمیم می‌گیریم.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه طبق آیین‌نامه معمولاً چه مجازاتی برای این کار در نظر گرفته می‌شود، اظهار داشت: طبق آیین‌نامه برای چنین مواردی معمولاً محرومیت و جریمه نقدی در نظر گرفته می‌شود و میزان محرومیت آن هم به گزارش داور و شدت الفاظی که توسط بازیکن متخلف به کار رفته است، بستگی دارد.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: در دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و نفت تهران هم داور بازی مربیان هر دو تیم را اخراج کرده است که باید دلیل این موضوع را نیز بررسی کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir