نتیجه دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز
پرسپولیس و استقلال اهواز در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

آخرین دیدار هفته دوازدهم را دو تیم پرسپولیس و استقلال اهواز از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی برگزار کردند تا پرونده این هفته از بازی‌ها هم به پایان برسد. این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان رسید.

نیمه نخست:

دقیقه 11: پاس پشت مدافعان بازیکنان پرسپولیس به نورالهی رسید و او با یک پاس رو به بیرون طارمی را صاحب توپ کرد. طارمی در ادامه ضعیف عمل کرد و توپ را بی هدف و بی دقت پاس داد تا این توپ را مدافعان استقلال اهواز صاحب شوند و از محوطه جریمه دور کردند.

دقیقه 15: ضربه ایستگاهی رامین رضاییان با ضربه سر مهاجمان پرسپولیس همراه شد اما هنگامی که توپ در حال ورود به دروازه استقلال اهواز بود طارمی به اشتباه توپ را دفع کرد. در ادامه توپ برگشتی با شوت احمدزاده همراه شد که شوت او با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه 19(گل): پاس مسلمان پشت مدافعان استقلال اهواز به امید عالیشاه رسید. عالیشاه در حالی که با دروازه بان استقلال خوزستان تک به تک بود توپ را از دست داد و در برگشت طارمی از توپ برگشتی و دروازه خالی نهایت استفاده را برد و با یک بغل پا گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 31: فرشاد احمدزاده با دروازه بان استقلال اهواز تک به تک شد اما ضربه او با بی دقتی از کنار دروازه به بیرون رفت.

پرسپولیس در این نیمه بازی برتری را نسبت به استقلال اهواز ارائه داد. با توجه به حملات پر تعداد پرسپولیسی ها، بازیکنان استقلال اهواز به ضد حملات چشم دوخته بودند که با آفسایدگیری به موقع مدافعان پرسپولیس، آن ها در این نیمه از این راه هم به نتیجه ای نرسیدند.

نیمه دوم:

دقیقه 48: مهدی طارمی در کنار محوطه جریمه استقلال اهواز با پرویز کریمی تک به تک شد اما ضربه او با تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت شوت رضاییان توسط مدافعان استقلال اهواز به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 57: طارمی با دروازه بان استقلال اهواز برای چندین بار تک به تک شد اما شوت او را پرویز کریمی به کرنر فرستاد تا این موقعیت هم برای پرسپولیسی ها از دست برود.

دقیقه 60: کار تیمی و خوب بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا عالیشاه در محوطه جریمه صاحب توپ شود. او با یک پاس رو به بیرون نورالهی را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما شوت او را پرویز کریمی دفع کرد تا برای چندین بار دروازه استقلال اهواز را نجات دهد.

دقیقه 67: محمد غلامی در سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و پس از حضور در محوطه شش قدم اقدام به شوتزنی کرد اما شوت او را سوشا مکانی به کرنر فرستاد.

دقیقه 68: سانتر احمدزاده از سمت راست با ضربه سر زیبای رامین رضاییان همراه شد اما ضربه او را دروازه بان استقلال اهواز جمع کرد.

دقیقه 86: مهدی طارمی بازهم با پرویز کریمی تک به تک شد اما ضربه چیپ او با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه استقلال اهواز به بیرون رفت.

دقیقه 90: طارمی برای چندین بار با دروازه بان استقلال اهواز تک به تک شد و پرویز کریمی بازهم او را ناکام گذاشت و شوت او را دفع کرد تا این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان برسد.

پرسپولیسی ها در این نیمه هم بازی برتر و هجومی را ارائه دادند و با حملات پر تعداد اجازه خودنمایی به استقلال اهواز را ندادند. پرسپولیس تهران با برتری در این دیدار توانست فاصله هفت امتیازی تا صدر جدول را حفظ کند و در کورس قهرمانی باقی بماند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی