واکنش مدیرعامل پرسپولیس به شب‌نشینی ۴ بازیکن در دبی!
کنفرانس خبری علی‌ اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار شد و وی درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.  

 

در کنفرانس خبری علی‌ اکبر طاهری چه گذشت؟

علی‌ اکبر طاهری درباره اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس و سکوت مسئولان این باشگاه گفت: «ما طبق روال کارها را پیش می‌بریم و با توجه به تجربه‌ای که در پرونده مانوئل ژوزه داریم سعی می‌کنیم مدیریت‌شده مسائل را انجام دهیم تا بعدها مسائل مطرح شده علیه خودمان مورد استفاده قرار نگیرد.»

او گفت جریانی درصدد ضربه زدن به پرسپولیس است: «زمانی که الاهلی را شکست دادیم و همه مردم شاد شدند چرا کسی چیزی نگفت؟ چرا در آن زمان حرف و حدیث‌های امروز مطرح نشد؟»

طاهری درباره اینکه باشگاه پرسپولیس کمک یک میلیارد و 150 میلیون تومانی حسین هدایتی به مهدی طارمی برای فسخ قراردادش با ریزه‌اسپور را در صورت‌ حساب‌های مالی‌اش آورده، گفت: «اصلا چنین چیزی صحت ندارد. صورت‌های مالی ما توسط حسابرس قانونی بررسی شده و یک ریال درباره موضوعی که به آن اشاره کردید در صورت‌های مالی ما قید نشده است. همه چیز ثبت شده است و هر کسی که ادعا می‌کند ما چنین کاری کرده‌ایم می‌تواند حساب‌های مالی ما را ببیند. ما از کسانی که چنین شایعه‌ای را ساخته‌اند شکایت می‌‌کنیم.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پس تکلیف این پول چه شده و طارمی شخصا این پول را برداشته است، گفت: «بارها گفته‌ایم اگر کسی می‌خواهد به باشگاه کمک کند باید از طریق باشگاه و روال قانونی آن این کار را انجام دهد. گفته‌ایم تمام اشخاص از جمله شخصی که نام بردید، اگر می‌خواهند کمک کنند، از مجرای باشگاه باشد تا چنین مشکلاتی پیش نیاید. حتی وقتی فردی پول شام ما را هم می‌دهد آن را ثبت و سند می‌کنیم تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد. موضوعی که در مورد طارمی اتفاق افتاد ربطی به باشگاه نداشت. »

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: «گفته شده بود در ماجرای طارمی پول را به صرافی داده‌اند و تبدیل به ارز شده و این مبلغ را 2 میلیون یورو عنوان کردند اما می‌بینید که در جایی دیگر مبلغ را یک میلیارد تومان می‌گویند. باید بررسی کنید و ببینید دلیل این اختلاف‌ها چیست. رسانه ها باید به این موضوع بپردازند. »


طاهری درباره اینکه باشگاه پرسپولیس قرارداد طارمی را دست‌کاری و تاریخ آن را عقب کشیده و آن را برای فیفا ارسال کرده و به همین دلیل محروم شده، توضیح داد: «اصلا اینگونه نیست و قبل از اینکه طارمی با ریزه اسپور قرارداد ببندد همه چیز را نهایی کرده بودیم. برای این حرف‌ خود شاهدانی داریم و حرف‌هایی که زده می‌شود در راستای ضربه زدن به پرسپولیس است. تمام اسناد و مدارک را در این باره در اختیار داریم.» طاهری گفت باشگاه پرسپولیس در این باره به دادگاه CAS اعتراض خواهد کرد: «پیگیر این موضوع خواهیم بود و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. شما ببینید وقتی که گفته شد از ما شکایت می‌شود چه زمانی بود و چه زمانی این اتفاقات رخ داد. رسانه‌ها باید با بررسی این موضوع به پاسخ سوالات برسند.»

طاهری در مورد اینکه گفته شده بازیکنان پرسپولیس در امارات و بعد از بازی با الاهلی و الهلال به شب‌نشینی و خوش‌گذرانی پرداخته‌اند، توضیح داد: «این واژه‌ها قشنگ نیست، وقتی سرمربی بازیکن را در اختیار خودش قرار می‌دهد و می‌گوید بعد از بازی تعطیل و تا تمرین بعدی، آزاد هستید، معنی این کار شب‌نشینی و خوش‌گذرانی است؟ بازیکن از سوی سرمربی تا زمان تمرین بعدی آزاد و در مرخصی بوده و اینکه بگوییم شب‌نشینی کرده‌اند درست نیست. هر کسی در این مورد مدرکی به ما ارائه کند وگرنه در این باره شکایت می‌کنیم. »

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه 85 میلیون پاداشی که از سوی یک ایرانی مقیم امارات به سرخپوشان داده شده بین 3 کارمند باشگاه تقسیم شده است، گفت: ـاصلا اینگونه نیست و ما در این باره هم شکایت می‌کنیم و آنهایی که این حرف را می‌زنند سند بیاورند.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tasnimnews.com