واکنش برانکو به تهدید پدر سردار آزمون و پیشنهاد سپاهان به مسلمان
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس جواب پیامک پدر سردار آزمون را با یک عبارت "خسته نباشید"داده است.

قرارداد بازیکنان پرسپولیس تمدید می شود

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس درباره شکست 2 بر یک شاگردانش مقابل سایپا گفت:« داور در نتیجه بازی روز گذشته تاثیر گذاشت و با شوق هواداران بازی کرد. ما حرفه‌ای هستیم، اما با سرنوشت‌مان بازی می‌شود.کل فصل اتفاقات داوری رخ داد و این موضوع از حد و مرز گذشته است. مقابل نفت تهران و آبادان دو پنالتی و برابر استقلال هم دو پنالتی ما را نگرفتند. دیروز هم داوری در نتیجه بازی تأثیرگذار بود و به همین خاطر ناراحت بودم و حق هم دارم ناراحت باشم. بازیکنان همه تلاش‌شان را می‌کنند و اینطوری کسی عمدا می‌آید و روی سرنوشت آنها تأثیر می‌گذارد، البته به بازی خودمان هم انتقاد داریم و همیشه اشتباهات تاکتیکی و تکنیکی وجود دارد. سعی می‌کنیم در تمرینات مشکلات را به حداقل برسانیم.»

خبرنگاری از برانکو درباره تهدید پدر سردار آزمون از طریق پیامک سوال کرد که او گفت:« فقط به او جواب دادم، «خسته نباشید». شما از کجا می‌دانید چنین پیامی منتشر شده است؟ من فقط جواب دادم خسته نباشید.»

وی در مورد اینکه باید یک تعاملی بین باشگاه‌ها و تیم ملی به وجود بیاید تا تیم ملی مشکلی برای حضور در جام جهانی نداشته باشد، تصریح کرد:« فکر نمی‌کنم به سمت این تعامل برویم و جلسه‌ای تشکیل شود. تعاملی بین تیم ملی و باشگاه‌ها وجود ندارد. در سه سالی که من در ایران هستم، فقط یک بار کمک‌های ایشان (کی‌روش) به تمرین ما آمدند. الان هم فکر نمی‌کنم به این جلسه و تعامل برسیم.»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های کی‌روش مبنی بر اینکه «بازیکنان شاغل در ایران کیفیت بازی در جام جهانی را ندارند»، گفت:« نه، من برعکس فکر می‌کنم. بازیکنان ایرانی در خیلی از بازی‌ها توانایی خود را نشان داده و این موضوع ثابت شده است. نمی‌دانم چطور به این اطلاعات رسیدند که بازیکنان داخلی ضعیف هستند.»

وی بازی پیش‌روی پرسپولیس مقابل نسف‌قارشی را بازی مرگ و زندگی دانست و گفت:«  نسف‌قارشی مقابل السد و الوصل خیلی با کیفیت ظاهر شد. آنها مقابل السد 4 بر صفر باختند، اما تیم ضعیف‌تر نبودند؛ این فوتبال است. بازی سختی در انتظار ماست و بازی نسف‌قارشی بازی مرگ و زندگی است. آنها انتظار دارند که ببرند و هم امتیاز ما و السد شوند. امسال شاید حتی 12 امتیاز هم برای صعود کافی نباشند. همیشه 9 امتیاز برای صعود از گروه در لیگ قهرمانان آسیا کافی بود، اما امسال شاید 12 امتیاز هم کافی نباشد. ما این را می‌دانیم و برای امتیاز گرفتن به آنجا می‌رویم.»

سرمربی تیم پرسپولیس راجع‌به ترک محل تمرین توسط بشار و بازگشت دوباره او، گفت:« ایشان به‌خاطر پاسپورتش دیر به تمرین رسید. او و طاهرخانی پاسپورت‌شان را در خانه جا گذاشته بودند و به‌ خاطر همین رفتند که پاسپورت‌شان را بیاورند. مشکل خاصی نیست و آنها در رقابت برای تیم هفته (ترکیب اصلی) حضور خواهند داشت.»

برانکو راجع‌ به صحبت‌های روز گذشته مسلمان مبنی بر اینکه از سپاهان پیشنهاد دارد، اما باشگاه پرسپولیس اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنان انجام نداده، ادامه داد:« بله، الان باشگاه در حین پروسه پیشنهاد به بازیکنان است که آنها بیایند برای تمدید قرارداد. فعلاً که می‌بینید سرمان به‌ خاطر بازی‌ها خیلی شلوغ است. در چند روز آینده بحث تمدید قراردادها حل خواهد شد.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir