جشن گرفتن برانکو و دستیارانش بدون حضور مترجم وی!
برانکو به همراه دستیارانش برای صرف صبحانه به یک کافه رفتند که خبری از مترجم وی نبود!

برانکو: سبک انتقاد شما در این فصل به ما کمک کرد

پرسپولیس برای دومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شد و برانکو توانست رکورد خارق العاده ای از خودش به جای بگذارد. سرمربی کروات سرخ ها در سه فصل حضورش در این باشگاه یک نایب قهرمانی(با تفاضل کمتر به استقلال خوزستان) و دو قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی در سوپرکاپ به دست آورد. او همچنین موفق شد پرسپولیسی ها را برای اولین بار به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا برساند. او حالا امروز صبح پس از این قهرمانی به همراه دستیارانش برای صرف صبحانه به یک کافه در تهران رفت و قهرمانی را اینگونه جشن گرفتند.

سرمربی پرسپولیس وقتی با خبرنگار خبرآنلاین مواجه شد گفت:«روزنامه نگار هستی؟ از خبر؟ خبر بپرسید. چرا مسلمان بازی نکرد؟ چرا دفاعی بازی می کنی؟ می دانید که من از این سوال ها استقبال می کنم. این سبک انتقادی شما در این فصل به من کمک کرد و الان می توانید بگویید که اینطور نبوده و تیم خوب و با هیجان بازی می کرد. همیشه سعی کردیم بهترین بازیکنان را وارد زمین کنیم. دیدید که تیم بهترین نتیجه رو گرفت و هواداران هم راضی هستند. من همیشه این شوخی را با خبرنگارهای خبر دارم و می دانم آنها هم در تلاش هستند نکاتی را بنویسند که بتواند به تیم کمک کند»

 نکته قابل توجه صبحانه برانکو با دستیارانش، عدم حضور  اصغر نیک سیرت مترجم سرمربی پرسپولیس بود. نیک سیرت شب گدشته و در حاشیه جشن قهرمانی، زمانی که مسلمان در حال لایو دادن از طریق اینستاگرام بود، جمله ای به او گفت که به نظر می رسد برای مترجم برانکو دردسر ساز شده باشد. او لفظی به کار برد که بسیاری آن را منتسب به برانکو می دانند اما مترجم برانکو و مسلمان این انتساب را تکذیب کردند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir